![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen igjen - blir antagelig en frokostkaffe i OSL-loungen i morgen tidlig. Dersom det er andre som skal slurpe litt kaffe der så døper vi det om til en Scanair-kaffe. STD 0740 fra non-Schengen.
![]() |
#22 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ble stuptrøtt i går kveld. Og med fraværende smaks- og luktesans var det bare å droppe de 2 glassene med rødvin. Til sengs kl. 21:00 og opp i morges kl08:05 til klarvær, rim over det hele og minus 2,2 grader. Nå står det støvtørking på dagsorden. Så blir det innkjøp av diverse godsaker til lørdagens rakfisklag.
Ha en fin dag.
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Da er første møte denne dagen ferdig og resten skal brukes til internjobbing. Håpet var en jobbreisefri uke , men den gang ei. En tur til OSL og et nødvendig møte på Lilleaker må likevel gjennomføres i morgen. En reise med SK 4002 og SK 4039 er bestillt for den nette sum av 3888kr. Når tipper det over 4000kr for en tur retur billett SVG-OSL? Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
En måned til jeg sitter i samme lounge, om noen herfra skulle være der da, men med STD 11:30.. Husker forøvrig første gang jeg var der inne - forøvrig første gang jeg var i en lounge noensinne - og var mektig imponert over at man kunne forsyne seg selv med både rødvin, hvitvin og øl fra egne tappekraner.. Fant et glass, og målet var å fylle det med øl.. Men syntes det var litt rar farge på ølet.. Kikker ned, og ser at jeg hadde tatt feil kran, og stod der med et ølglass kvartfullt med hvitvin.. I mangel av andre steder å gjøre av hvitvinen, endte det med at jeg tok den på styrten.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Nå skinner sola i Mosjøen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Yepp
![]()
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Scanair Café høres knall ut!
![]() OSL får noen "gratis" bannere på Scanair mot at forum medlemmene får fri adgang til lounge ![]()
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 13-11-2008 at 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Det blir en trip-report, håper jeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Alternativt kan du reise på omtrent samme tidspunkt med Norwegian til ca. 1500 kr. t/r.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Men i en travel hverdag med mange jobbreiser så går det rimelig kjapt og automatisk med billett bestillingene. Må innrømme at tiden vanligvis ikke tillater for mye leting etter beste priser. Det er vel det flyselskapene lever av og satser på vil jeg tro. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da var vorspielet til kveldens italienske fest unnagjort - herlig å kunne komme til Italia bare 10 minutter fra inngangsdøren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Flyklapper
|
![]()
De fleste bedrifter av en viss størrelse har vel et reisekontor? Man sparer fort inn kostnaden ved å ha det hvis man har en viss reiseaktivitet .. de ansatte plukker sjelden billigste alternativ hvis de sitter med styringen - og med det mener jeg ikke at de gjør det med hensikt, men at de booker det første og beste de finner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God ettermiddag fra øyriket. Da var jeg sjekket inn på morgendagens flight til Oslo, SK4908, og det blir godt å fly direkte hjem denne gangen. Det er bare så synd at SAS ikke har bedre avgangstider fra Manchester, tror det er mange nordmenn som velger å fly via København bare på grunn av avgangstidene på Oslo-Manchester-Oslo. Nå blir det enda mer oppgaveskriving utover kvelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Graatt og trist, men ihvertfall 9 varmegrader i dag.
Atter en torsdag, lite aa melde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Krs.
Is på bilen i dag morges, og deretter en travel kontordag. Nå skal guttungen hentes og flyttes til ny barnevakt før jeg må på et par timers styremøte. Men i morgen er det fri!!! Det er derfor jeg drikker! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |