![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Hyggelig å se at SAS kjører mange kampanjer i norske medier for turer til USA. Continental markedsfører seg selv overraskende lite i Norge, men det er kanskje fordi de ikke trenger det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 2,250
|
![]()
Continetal "sliter" visstnok med at de bruker 757 på ruten. Krav til fraktkapasitet og konstant fulle fly gjør at noe markedsføring knapt nok har hensikt. Det tyder vel på at større fly er på trappene.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Det rimelig begrenset hva en 757 full med passasjerer, fuel og bagasje, kan ta med seg av cargo over dammen ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor har ikke SAS ruter til USA fra Norge? | Robin882 | Flyforum | 10 | 29-01-2010 21:30 |
Norge slutter seg til luftfartsavtale mellom EU og USA | storg | Flyforum | 2 | 18-12-2009 02:29 |
Norwegian størst til Dubai fra Skandinavia | MartinL | Flyforum | 30 | 03-12-2009 16:04 |
Stor stigning på ruterne fra CPH til Tyskland | PP | Flyforum | 11 | 14-12-2006 11:43 |