![]() |
|
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Tror ikke det er noen stor fare for det..
![]() Jeg synes dog det høres attraktivt ut med 2+2 og bra servering til en fornuftig pris. Hadde jo tatt det ti ganger før Norwegian som visstnok har en del forretningsreisende fordi de er så billig. Hadde det kostet 2000 t/r CPH mot SAS som krever opptil dobbelt så mye for Ekstra, uten lounge tilgang og 3+3, hadde nok flere firma godtatt en slik mellom løsning dersom billettene er fleksible. |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Langtur: First Class (LX), Business Class (LH/LX), Economy Extra (SK) og 1-Class (WN) | ILS2 | TripReports | 20 | 27-05-2013 23:02 |
Lufthansa vil "tvinge" Cimber Sterling til å innføre Business Class | FlightDeck | Småprat | 16 | 17-02-2012 17:24 |
Oppgradering fra Economy class til Business class hos Emirates Airline | KrisFlyer | Reiseforum | 2 | 27-11-2009 15:12 |
LH All business class | PSC TOS | TripReports | 17 | 20-06-2008 00:57 |
Lufthansa Business Class vs Thai Royal Silk Class - synspunkter? | kristian | Flyforum | 2 | 06-04-2008 21:28 |