![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,048
|
![]() Quote:
Gikk vel litt utenfor tema der. Men DY har hjulpet Gardermoen noe enormt med tanke på nye ruter og nye passasjerer mener jeg da, sammen med SAS som også har begynt å komme på offensiven for å få til mere ruter fra OSL. Mener jeg... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
CPH har vel i utgangspunktet ikke problemer, det er rett og slett at man sammenligner (bevisst eller ubevisst) med OSL som har en særdeles høy vekst. 20 mill pax er ikke lite.
Det at direkteruter vv hub/spoke har en miljøgevinst er noe jeg vil se en grundigere analyse på. Det har jo mye mer med beleggsprosent å gjøre.
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ice pilot er ikke mere | sk931 | Småprat | 2 | 09-05-2012 15:44 |
Fare rules: End-on-end permitted - Hva betyr det? | ILS2 | Reiseforum | 1 | 14-02-2012 12:04 |
Fly landede med en pax mere end det tog af med! | Guest | Flyforum | 0 | 02-01-2006 12:46 |
Ikke mere støy med ny terminal på Gardermoen | The Ticketor | Flyforum | 1 | 21-12-2004 14:55 |