![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,185
|
![]()
På 737 er det alltid en sjekk av motorene på 40% N1-turtall før det gis på til valgt take-off thrust. Når det er dårlig sikt eller kontaminert bane, er det vanlig å bruke full motorkraft. Når det er isingsforhold for motorene gis det på til 70% N1 inntil eventuelle vibrasjoner har gitt seg og motorindikasjonene er stabilisert. Det kan ta 15-20 sek. Så drar man avgårde hvis man er happy.
|
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jobber for å redde juletrafikken | AirbusTrond | Flyforum | 29 | 06-10-2010 11:07 |
Tåkeproblem i Kirkenes | cabincruiser | Flyforum | 6 | 05-07-2007 18:12 |