![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Vi har fyllt opp diskene våre ganske bra i det siste og jeg skal skru mer virtuell disk til oss, noe som må skje mens systemet er nede. Dette vil nok ta bortimot opp til 4-5 minutter med nedetid. Det er litt avhengig av mine kunder og min røgnrytme, men satser på å gjøre det enten tidlig natt til torsdag 0500 CET (om 5 timer og litt) eller fredag morgen 0500 CET.
I tillegg kommer det varsel om en lengre bolk med nedetid hvor vi skal til å sage og skru voldsomt i databasen til serveren for å ordne i hvordan bilder blir lagret og servet, og dette blir annonsert så fort vi vet. Den nedetiden blir annonsert så snart vi har testet ting og er klar. mvh, A PS: All takk for hederlig innsats i denne konverteringer går til BU662 for kode, og til gustavf for utføring. Pepper om nedetid, endringer og annet negativt rettes til meg og oversees fortløpende. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Den første delen av dette ble gjort i natt, så nå venter jeg bare på grønt lys fra gustavf på resten. For de teknisk nyskjerrige så er det at vi skal flytte alle attachments ut av databasen og over i filsystemet, slik at vi får lagt på skikkelige etag/expires-headere, som vil medføre bedre hastighet for dere som bruker forumet. -A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Du, min hjemme-pc kræsja for en stund siden. Har de sånn bækkøpp på Claes Ohlson eller? Hørt at det er fint å ha sånn etter databoksen gått kaputtski.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Men dagens fine råd: kjøp en 500Gb ekstern disk, en kopi av Symantec BackupExec SystemRecovery (50,- pr maskin pr år), og sålager den en image av maskinen din som løpende kan legges tilbake på en ny PC, og som også tar backup som kan blaes i, etc. Genial løsning. -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Register-forumet og ATC-forumet | sail4fun | Register- og ATC-Forum | 0 | 18-04-2008 07:06 |
Nedetid! Forumet blir borte, forsvinner! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 12-12-2007 20:03 |