![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På mine siste reiser med DY OSL-BGO har jeg pleid å kjøpe mat på flyplassen som jeg tar med ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fløy BCNOSL i går, med det "nye" konseptet og ble lite imponert!
Glad var jeg for at jeg fikk spist på flyplassen! Er heller ikke veldig imponert over at man innlands i Norge får kaffe/te men må betale NOK20 om man skulle krysse riksgrensen! Greit nok, jeg fikk påfyll 3 ganger på dagens flyvning så jeg kom ikke så ille ut, men kaffe/te/vann kan være inkludert i billetten, og så håpe på at folk kjøper noe ekstra (noe jeg ofte gjør). Ble et par pils, he he Nye kaffe/te-kopper har de også fått, flotte, friske motiver... Ja ja, fint skal det være! Og har dere lagt merke til tosiders reklamekampanjer i media? "Vi relanserer service", he he ![]()
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Ut i fra jeghar lest rundtom de siste dagene ser dette veldig ut som et tilfelle av tilbake til Snowflake med minimalt av justeringer.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Liker fokuset på service - da setter man en ny dagsorden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]() Økt fokus på service er positivt, men det forplikter. Et mer ensartet produkt er bra. Nå er vi nede i bare fire ulike servicekonsepter, og da begynner det å bli håndterbart for de av mennene i gata som reiser ofte i alle fall. Men stadige arbeidskonflikter på Kastrup, selv om SAS ikke er skyld i alle, hjelper ikke akkurat på serviceimaget... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det har kommet en rekke tilbakemeldinger på internasjonal C klasse på Flyertalk. Det er klare forbedringer på den dyreste klassen.
Det er også positivt med bedre service mellom hovedstedene for de som betaler mye for billettene. Også positivt med bedre service og frokost innenlands. Det eneste som er blitt verre er at man mister frokosten intra skandinavisk i Monkey. De kunne også gjort noe utav denne Cloud Shoppen slik at man får LYST til å kjøpe det de selger.... Den danske menyen så best ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa sin meny ombord | hifiman | Småprat | 9 | 09-03-2014 17:20 |
Ny Cloud Shop-meny | FlightDeck | Reiseforum | 18 | 10-10-2010 23:37 |
SAS relanserer CloudShop | FlightDeck | Reiseforum | 24 | 30-04-2010 09:05 |
Kveldens meny på Südøst. Viktig! | FBU 4EVER | Flyforum | 5 | 06-07-2006 10:18 |
Meny ombord SAS | DY | Flyforum | 6 | 10-11-2004 12:12 |