![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Gjøvik. Klar for en dag med interiørshopping og flytting. Hjelper en venninne med å flytte inn i ny stor leilighet...og den må fylles. Skal se det blir nok skritt i løpet av dagen til at vi nok fortjener noen glass i kveld. Ha en bra lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra snøføyka på Gaustablikk. Fikk til en skitur i går, så bør vel klare i dag også. Skikkelig espressomaskin her på hytta og fikk laget meg en på et eller annet vis. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Gdansk!
Nesten så jeg hadde glemt morrapilsens gleder, men når man skal ut å fly med kun håndbagasje, er det eneste måten å få den med på hjemturen. Reisen i seg seg selv er kun en enkel direktereise, via AMS, CPH og TRF. Siste etappe til BÆR står Vy for. Lun lørdag ønskes ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra øverst i Groruddalen, stedet hvor det er passe surt ute denne morgen, litt regn, mye blåst - ikke noe vær å være ute i og da er flott vær å være inne i
![]() Ha en god lørdag, enn hvor du befinner deg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hå fra et latterlig overfylt SZG. Tipper ca. 100-200 stykk står og ingen fly tar før tidligst om 30 min. Mitt om 2 timer
![]() ![]() En norskregistrert DY-maskin står for direkte turen i dag, blir vel sjeldenere det også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
![]() Her skulle man reist til Hamburg i dag men pga dårlig vær med stormkast både på CPH og HAM bestemte min kone og jeg sammen at en tur med ATR fristet mindre i dag. Sikkerheten er sikkert god og ivaretatt men når det skal regne i Hamburg i tillegg valgte vi å bli hjemme. Vi har langhelg så noe skal vi finne på! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag fra Gjøvik | EB | Flyforum | 6 | 15-12-2019 15:53 |
Glad søndag fra Gjøvik | EB | Flyforum | 11 | 10-11-2019 19:25 |