![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,194
|
![]()
Uten å kommentere rykte ble jeg litt overrasket over at LHR var inkludert i sin tid. Begrenset slots gjør flåteutnyttelde vanskelig, forsinkelser er utfordrende å rette opp i med seperate AOC mm. LHR er jo lett å inkludere fra OSL/CPH/ARN og ettersom dette er huber kan man håndtere forsinkelser bedre. Spania - Skandinavia derimot er naturlig betjenes i hvert fall delvis fra Spania da man har to naturlige arbeidsskift, enkel planlegging og lav risiko for store forstyrrelser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
Join Date: Jan 2018
Posts: 6
|
![]()
Jeg tror LHR blev inkluderet fordi de har så mange daglige rotationer, de ville hurtigt kunne tage andre ben og dermed skabe flere besparelser, samt at udbuddet af personale er ret stort via vikar bureauer.
Men jeg giver dig ret i at de mange forsinkelser ind og ud af LHR må være et problem i den sammenhæng. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kort rapport fra SAS Ireland LIN - ARN | SBT | TripReports | 32 | 21-05-2018 16:16 |
Ukjent selskap vil åpne Florø-Oslo/Bergen - DAT vil tilbake | OY-CIR | Flyforum | 21 | 15-06-2016 18:07 |
Vil du bestemme hvor SAS skal åpne sommerrute 2012? | fluxie | Flyforum | 127 | 31-10-2012 22:57 |
SAS vil ikke åpne til Dubai fra Osl | MartinL | Flyforum | 14 | 21-08-2008 23:02 |
Ryanair skal åpne to nye europeiske baser i 2005 | CK | Flyforum | 27 | 08-11-2004 13:41 |