Quote:
Originally posted by raider66
Posten skal fly med 5 ATP hvor av 3 skal stasjoneres på OSL, en på Flesland og en på Årø. I tillegg skal en ATP øremerkes som back-up maskin. Videre skal de fly med en CRJ tilhørende Cimber Air mellom TOS og LYR (base TOS) inntil de selv blir i stand til å operere med denne flytypen, og en Saab 340 EVE - OSL - EVE (base EVE). Saaben skal opereres av en underleverandør (jeg vet ikke hvilken).
Det var totalt 11 europeiske flyselskaper som deltok i anbudsrunden. Når det gjelder flytider så blir TOS-LYR-TOS en ren dagflyging, mens resten av programmet blir kveld og natt (de tidligste flightene går ut fra OSL rundt kl 2000 og de siste kommer inn ca kl 0200). Det ligger an til to rundturer til SVG/BGO/TRD man - fre i tillegg til møreruten som er beskrevet i denne tråden tidligere. Det vil også bli operert et begrenset antall flyginger på søndager.
|
Tar de handlingen selv eller setter de den ut til de respektive handlingselskapene på stasjonene?