![]() |
|
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er rigtigt, vi mangler informationer! Alligevel vil jeg påstå, at andelen af transferpax på CPH skal være stor, før flytningen kan retfærdiggøres! Og nu spørger jeg måske dumt, men ..
hvis folk har gennemgående billet, så findes der vel også (tilgængelige?) statistikker over det! Eller hur? Jeg lurer på, hvordan SK vil booste indenrigstrafikken under de nuværende forhold! Forretningsrejsende og pendlere vil hurtigt ind- og ud af lufthavnen. Det er bestemt ikke et incitament at vente 20-25 min. i security, som jeg gjorde forleden (OK, worst case scenario) og butikker/cafeer etc. er ikke ikke være andet end distraktioner! Læg dertil de længere gå-afstande til gaten! Lad os holde AAL uden for diskussionen og spørge, hvor attraktivt det nye tiltag er for BLL ?? Især i den østlige del af oplandet er det hurtigere at tage lyntoget til København. Situationen i AAR kender jeg ikke, men det kan Ole sikkert sige noget begavet om! viv |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kastrup og fremtidige udvidelser | Fysikeren | Flyforum | 3 | 20-12-2011 11:35 |
SAS: Fremtidige IC-fly | Fysikeren | Flyforum | 77 | 06-06-2011 01:43 |
Transavia får dansk salgsteam - desuden dansk AOC på vej | PP | Flyforum | 9 | 28-01-2009 21:51 |
Norwegians fremtidige planer | sukram | Flyforum | 23 | 27-04-2008 00:37 |
1980-tallets fremtidige fly | Flight0017 | Flyforum | 11 | 22-06-2005 14:00 |