![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2008
Posts: 103
|
![]()
Nei, helt riktig det Peppep. Så derfor kan du jo ta en titt på posten jeg skrev over. Du kan få full refusjon av produktet, men for å få ytterligere erstatning (erstatning/ kompensasjon utover prisen av det kjøpte produktet) må du dokumentere ett tap. Økonomisk eller annet tap..
Og... Norwegian har gitt tilbud om full refusjon som erstatning for produktet. Nå tok Jailig produktet, og da for å få en ytterligere kompensasjon må han dokumentere et tap.. Altså, han har kjøpt en vare til si 3000, han får ikke det han vil, får tilbud om refusjon, takker nei, tar produktet, og vil ha erstatning i tillegg.. Da må han dokumentere en utgift/ ett tap i forbindelse med det.. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan er Singapore Airlines sitt produkt fra København? | HS-TGA | Reiseforum | 13 | 22-12-2014 23:47 |
LOT longhaul - 787 invigningsdetaljer og ny Elite Fleet produkt | Stoarn | Flyforum | 4 | 12-04-2012 19:31 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
Litt OT: En dag i Norwegian sitt tegn | EB | Flyforum | 7 | 21-07-2007 00:33 |
Aftenposten Aften med ny klage på Norwegian og Sterling | EB | Flyforum | 1 | 22-05-2006 19:40 |