![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Vel, som med Politiskolefilmene er det ogsaa her paa sin plass med en oppfolger. Da til denne:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=116767 Reiserute og bestilte klasser er det samme. Eneste forskjell er at jeg må innom selve Mumbai for noen moeter, skal være dobbelt så lenge i India (oh lykke) og har dagflight hjem. Så blir trolig endel enklere rapport, med fokus på forskjellene fra sist. Og ja, den blir delvis live. 9 dager borte, da orker jeg ikke håndbagasje, så må opp i kaliber Også denne gangen var det BA767, 17:15 avgangen, som skulle ta meg det første stykket til LHR. Dagen ble først tilbrakt på jobb før jeg gikk på Flytoget på Lysaker. Hvilket ikke gikk så bra, da en ødelagt sporveksel på Skøyen sørget for at vi havnet nesten på togdepoet på Filipstad. Etter endel om og men fikk vi så rygge tilbake til Skøyen hvor så toget ble kansellert. Heldigvis kom neste Flytoget med en gang, slik at vi bare tapte 25 minutter på nok et kunststykke fra norsk jernbane Ankom OSL så en time før avgang, men i motsetning til endel andre på toget slapp jeg å løpe. Ingen kø i BA sine skranker og nesten ikke folk i security, så tok ikke lange tiden før jeg var på plass i en OSL-lounge med svært lavt belegg Hakket bedre på matfronten denne gangen Etter jeg følte goto gate hadde blinket lenge nok var det å ta turen ut til gate 50, hvor G-EUPM, en snart 13 år gammel A319, stod klar for å ta meg til LHR. Kom akkurat i det de åpnet boarding så spratt forbi før det ble kø ombord som noen av de første og kunne finne plassen min på 12F I motsetning til SAS på nabogaten ble pushback noen minutte sene, men vi kunne raskt sette kursen mot LHR Tipper belegg på 80-90%, Wraps også denne gangen, og ikke noe å si på smaken, men når det er vesentlig mer lefse enn fyll føler man seg litt snurt. Men en øl løste uansett det problemet Turen gikk med til å sove, lese inflight magasinet til BA og høre på musikk, og mer er det ikke å si den saken Ingen strafferunder for en gang skyld, men det hjelper lite så lenge alle gater er opptatt, så etter ti minutters venting kunne vi trille inn på gaten på rute Denne gangen fungerte også fast track på LHR T5, ironisk nok da det knapt nok var folk i sikkerhetskontrollen. Tenkte å kjøpe "medisinen" på LHR istedet for på OSL, hvilket jeg angrer på, da de kun har Jäger her, og måtte ta til takke med det. Ikke noe galted Jäger, men det et ikke sterkt nok. Så neste gang blir det Fernet, Underberg eller et eller annet hestebrygg på OSL istedet. På plass i kantina kunne jeg konstatere maten var endel bedre enn siste. Grevlinggryta og den langtidskokte pastaen var fortsatt på plass, men de hadde OK utvalg av kalde ting, samt bakt potet og pai som jeg valgte I tillegg var isfryseren blitt av-ist siden sist, og de hadde fått påfyll av is. Dessuten er det malaria i India, så best å være på den sikre siden Da sitter jeg i loungen og blomstrer, og venter på om det blir A, B eller C gate på BA199 denne gangen. Regner med det som vanlig på denne ruten blir en 777-200ER i VIIx-serien, selv om jeg ser det har vært noen unntak de siste ukene. Sjalabais.....to be continued Last edited by Someone; 28-05-2013 at 21:27. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air India med ruter til ARN og CPH | EvakCPH | Flyforum | 168 | 26-10-2024 18:41 |
Kan ikke oppgradere med EB-poeng, Lufthansa til India | TGjr | Reiseforum | 39 | 17-02-2014 20:31 |
Med BA til India | Someone | TripReports | 38 | 03-05-2013 08:32 |
Air India får ikke mere drivstoff i India. | Trdfly | Flyforum | 3 | 09-03-2012 21:10 |
tur/retur India, Kingfisher/Air India/BA? | torestabell | Reiseforum | 7 | 09-07-2010 15:00 |