![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2005
Posts: 221
|
![]()
Pr. dato er det jo bl.a. en grense på -3 når det gjelder synskrav for å få Class 1. Det ser ut som om dette kravet og andre mykes opp i et utkast fra JAA (se link).
http://www.jaa.nl/publications/npas/Draft%20NPA-FCL%2028%20Text%20-%20Revised%20Version%20Consultation.pdf s. 28-32 Noen som vet mer? Når dette eventuelt settes ut i livet, og om dette vil gjelde også i Norge? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Langtur: First Class (LX), Business Class (LH/LX), Economy Extra (SK) og 1-Class (WN) | ILS2 | TripReports | 20 | 27-05-2013 23:02 |
SVG-FRA C-CLASS/XER-FRA B-CLASS | krølle | TripReports | 2 | 04-10-2011 18:59 |
Oppgradering fra Economy class til Business class hos Emirates Airline | KrisFlyer | Reiseforum | 2 | 27-11-2009 15:12 |
Lufthansa Business Class vs Thai Royal Silk Class - synspunkter? | kristian | Flyforum | 2 | 06-04-2008 21:28 |
Synskrav for flygere, noen som kjenner til gjeldende krav? | Fokker 50 | Flyforum | 8 | 06-05-2007 18:15 |