![]() |
|
|
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
hmmmm..
Vi vet ikke så mye foreløbig, åpner markedssjef i Torp Sandefjord Lufthavn, Tine Kleive-Mathisen, med overfor sb.no mandag kveld. - Det er lenge siden han har vært her, forklarer markedssjefen om besøket til Ryanair-sjefen onsdag klokka 16. - Kommer han med nye flyruter? - Det hadde jo vært hyggelig, det ja, sier hun med et smil. - Men han kommer aldri uten at han slipper en nyhet? - Jeg vet ikke så mye, svarer Kleive-Mathisen. - Jeg tror du vet mer? - Det er ganske spennende. Jeg håper han kommer med nyheter, svarer hun og ler. LES OGSÅ: Ryanair vil fly innenlands, hvilke ruter vil du ha fra Torp? Plass til flere ruter I vinter flyr Ryanair bare på London, Liverpool og Edinburgh fra Sandefjord. Sommerrutene omfatter 11 destinasjoner. - Det er rom for nye ruter. Det hadde gledet oss, sier markedsjef Tine Kleive-Mathisen. SJEKK hvilke ruter Ryanair flyr via Torp i dag Over sju mill. via Torp på 15 år Ryanair hadde 15-årsmarkering i fjor høst. Selskapet har fraktet 11,5 millioner passasjer til og fra Norge i løpet av 15 år. Over halvparten av dem, drøyt sju millioner, har reist over Sandefjord siden oppstart der i 2012. Senere har Haugesund og Moss Lufthavn Rygge blitt Ryanair-destinasjoner, og i dag er selskapets fleste norske flybevegelser via baseflyplassen på Rygge. LES OGSÅ: Ryan*air i over*skudd - I dag står Ryanair, Widerøe, Norwegian og WizzAir for ca. 20 prosent av Torp-trafikken hver, sier Kleive-Mathisen. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Michael O'Leary slutar som medial frontfigur för Ryanair... | Timmermannen | Småprat | 19 | 30-11-2013 23:03 |
Imorgen lander Michael O’Leary på Torp Sandefjord | NorwayDY | Flyforum | 1 | 26-02-2013 17:16 |
Spare a thought for Michael O’Leary, Chief Executive of 'Ryanair'. | LN-KOG | Småprat | 5 | 16-12-2011 16:44 |
Møt Ryanair sjef Michael O'Leary | oddi | Flyforum | 1 | 08-10-2009 09:20 |
Ryanair / Michael O'Leary holder pressemøde i København | PP | Flyforum | 34 | 02-03-2009 21:56 |