Quote:
Originally Posted by Bizflyer
Superfin rapport! Må være høstens beste! Gleder meg til fortsettelsen!
Her har både Thai og SAS mye å lære av serveringen ja!
Litt overrasket over bare kjøtt/fisk/vegetar alternativ ut av Oslo, men vinene var det jo klasse over!! Overrasket også over at det var forskjellige viner på OSL- DOH og DOH- BKK.
Keep it comming!
BF 
|
Hei BF, og takk for finfin tilbakemelding - det settes pris på!
Quote:
Originally Posted by Bizflyer
Litt overrasket over bare kjøtt/fisk/vegetar alternativ ut av Oslo....
|
Nei, du kan så si - får si som deg; "Er det rart vi drikker....."
Quote:
Originally Posted by petru26
|
Hehe...takk for fin tilbakemelding og takk for at du leste - Seinvintertur? Høres bra ut....bare å bestille spør du meg......
Quote:
Originally Posted by Hpkris
Utrolig flott lesing.
Så meget bra ut den biz cabin hos Qatar.
Ser frem til mere lesing og flere flotte bilder 
|
Takk for det Hpkris, håper fortsettelsen var bra da...
Quote:
Originally Posted by Bacardi
Kjempefin lesning dette. Takk som deler!
Både flypark og maten så meget imponerende ut....
|
Takk for at du leste Bacardi - mat og fly var veldig bra!
Quote:
Originally Posted by Bacardi
I tillegg vil camusen aldri slå feil. 
|
Han slår - etter mange nok......men slår aldri feil...
Quote:
Originally Posted by Joachim Sandven
Den beste TR jeg har lest på lenge! 
|
Takk skal du ha Joachim - og takk for at du leste!
Quote:
Originally Posted by pgaa
Fantastisk bra lesning som alltid, takk for rapport 
|
Bare hyggelig pgaa, og takk for fin tilbakemelding!
Quote:
Originally Posted by K3nn7
Veldig bra at du tar med bilder, også fra den delen av turen som ikke involverer fly. Takk for en flott TR! 
|
Ja, syntes selv det er hyggelig med litt skildringer fra selve reisemålene også.
Takk for at du leste K3nn7!
Quote:
Originally Posted by Chriscross
Takk for en god start på dagen, kjemperapport så langt. Hvordan skiller man y og c ut fra flyet siden c/f har egen terminal?
|
Takk for tilbakemelding! Stemmer det Hypern sier under......
Quote:
Originally Posted by Hypern
Såvidt jeg har skjønt får man en bestemt farge på boardingpasset. En farge for om DOH er dine endelig destinasjon, en farge for biz videreforbindelse og en farge for Y videreforbindelse.
|
Det stemmer Hypern - forskjellige farger på BP, samt egen buss for Bizpax. F pax blir så langt jeg har skjønt hentet av
BMW 7`er og eller Mercedes Benz. Ecopax blir holdt igjen til Bizpax har forlatt, og deretter busset inn til terminalen.
Quote:
Originally Posted by ClassOne
Takk for at du tok deg tid til å lage denne rapporten, har lagt litt arbeid ned i den.
God helg 
|
Bare hyggelig....! Fint at du likte den...det tar jo som du sier, litt tid dette her...(Brukte ca. 14 timer med all behandling av bilder, tekst, koding osv....)
Quote:
Originally Posted by TG923
Glimrende rapport - ikke alene om forkjølelse i Thailand heller...
|
Takk for det TG923!
Hehe...nei, jeg slapp ihvertfall ikke unna denne gangen. Du får ha god bedring...!
Quote:
Vi ankom BKK samme dag (jeg kom med Swiss), men ser du hadde bedre oversikt over byen, Don Muang og flommen enn det vi hadde.
|
Utrolige hvor omfattende denne flommen hadde rammet - fikk en klump i magen da jeg så det fra luften.....
Håper turen med Swiss var bra, og at ferien ikke blir (ble?) alt for ødelagt av forkjølelsen....jeg fikk den tross alt på tur hjem...
Takk for alle tilbakemeldinger folkens!