![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2011
Location: Lommedalen i Bærum
Posts: 1,520
|
![]()
Det blir i en annen tråd spekulert i om de A340-500 eller 600 maskiner som Thai faser ut, kan være noe for SAS. Er det det?? finnes det egentlig noe annet alternativ?
B777-300 da må man ha egne piloter til bare disse. B787- ingen ledige maskiner på mange år A350 lenge å vente... A340-300 relativt uøkonomisk, men finnes allerede i flåten A340-500 bare litt større en 340-300, først og fremst et fly for de aller lengste distanser. A340-600 Er det for stort? får det en fornuftig fuel økonomi med fult fly? A330-300 finnes allerede i flåten, litt dårlig rekkevidde med fult lass. Økonomisk der det kan brukes. Har SAS så stort behov for økt kapasitet frem til Norwegian har sine 787 i drift i januar 2013 at det er fornuftig å lease fly frem til dette? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thai Royal Silk 340-600 | JohnRR | Reiseforum | 3 | 13-07-2013 03:30 |
Seter LH 340-600 | SudCaravelle | Reiseforum | 3 | 18-01-2012 17:50 |
Thai med 340-600 Lørdag 9/11 | Tertit54 | Flyforum | 8 | 13-09-2010 06:40 |
Thai 340-600 ankomst + litt til... | Chainly | Bilder & foto | 29 | 29-07-2009 07:01 |
Thai 340-600 ankomst HD-video.. | Thomas | Bilder & foto | 5 | 24-07-2009 15:08 |