![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2008
Location: København
Posts: 697
|
![]()
Hej
Vi fik jo meddelelsen om, at SAS åbner et par nye interkontinentale ruter. I sig selv en glædelig nyhed, tror jeg de fleste vil mene, men straks går der her og andre steder en debat om, om ruterne skulle gå fra ARN i stedet for CPH. Min interesse er ikke her, om ARN, CPH eller OSL er den bedste hub for de lange ruter. Men hvor meget betyder landegrænser? Ville vi have den samme debat, hvis de skandinaviske lande var samlet i et land? Eller hvis bare svenskerne også havde taget Sjælland sammen med Skåne, Halland og Blekinge? I Sverige er holdningen blandt nogle nærmest, at SAS ignorere Sverige, på trods af, at man vel må sige, at CPH ligger tæt på Sverige; er Skåne lige meget? Lige så kan folk i Tromsø vel være lige glad med, om de skal flyve via ARN eller OSL? Eller skal det være OSL, fordi det er samme land? ![]() Lars |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En meget kort TR | S. Holberg | TripReports | 3 | 20-09-2009 12:22 |
Meget Meget sjelden gjest på Tromsø i dag! | LN-KRF | Bilder & foto | 19 | 28-08-2007 22:38 |
Hvor meget ... | sail4fun | Flyforum | 29 | 08-10-2005 20:57 |
OT: Meget OT Færger | sk931 | Flyforum | 4 | 12-05-2005 13:28 |