![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jan 2010
Location: Øvre romerike
Posts: 2,018
|
![]()
Jeg har nevnt mye om dette tidligere, og mitt oppriktige inntrykk er helt klart at dette har SAS kontroll på.
Der som Discus sier over her ting blir litt mer komplisert med overtidsregler osv, men dette ordner seg. Når det gjelder bruk av A340 på Europa så er dette stort sett på grunn av teknisk på maskiner, og ikke crew som mange her tror. Når en fullbooket A321 får snag, så blir det dyrt når neste maskin kun har 150 seter. Da er det bedre å sette inn en med 245 seter om det er tilgjengelig. Dette skjer med jevne mellomrom, eneste forskjell nå er vel at flere har fått dette på en minnebrikke i et kamera. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Adresseavisen: Måtte redde redningshelikopter | blazius | Flyforum | 0 | 12-09-2011 08:22 |
Tåkeproblem for juletrafikken. | Boeing | Flyforum | 114 | 23-12-2007 19:12 |
Dugnad i Widerøe for å redde høstferien | LN-BRK | Flyforum | 5 | 26-09-2007 18:20 |
Kjell Fredheim skal redde Coastair | LN-BRK | Flyforum | 2 | 05-01-2007 17:07 |