![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Blir klassetur etter jul, og siden jeg er med på å organisere denne turen, så hadde det vært fint med litt innspill fra dere, for jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal begynne å lete. Men vi har ihvertfall kommet frem til at det enten blir tur til Roma, Barcelona eller London. Rammene er: Vi må besøke severdigheter, OG ihvertfall så må noen av disse være medierelatert (altså noe innen TV, radio, avis, internett osv, dere skjønner tingen...) Har funnet ut at det ligger en stor avis-bedrift i Barcelona, men det er det eneste jeg har funnet ut. Vet liksom ikke helt hva jeg skal søke etter heller. Noen av dere som har noen ideer, eller har tips til ting som er verdt å få med seg, som kan være av interesse for en Medie-klasse? Kan også være medie-høyskoler, museer osv. Vi reiser sannsynligvis med Kilroy, noen erfaringer?
På forhånd takk! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Diverse flighter - Hjelp til info. | EVGENML | Register- og ATC-Forum | 6 | 24-01-2014 00:53 |
I disse streiketider. | rampen | Småprat | 3 | 05-06-2012 11:52 |
Søker info om en gammel DC-9 | Marius_S | Flyforum | 8 | 03-11-2006 23:57 |
Søker info om noen Tyske småfly og et Østerisk.... | G-COLE | Flyforum | 5 | 31-05-2006 08:42 |