![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Folkens,
Tradisjonen tro, kommer jeg også i år, til å tilbringe bursdagen min utenlands, og siden datoen (24/9) begynner å nærme seg (ok, egentlig ikke..), har div. ferieplaner kvernet rundt i hodet mitt en god stund. Lurte rett og slett på om noen hadde noen gode forslag. Kunne i utganspunktet tenkt meg noe ala turen jeg hadde i fjor, hvor jeg egentlig skulle til LIS, men endte opp med to nettter i LIS, en natt i AMS i mellom, samt en natt i LON til slutt. Altså, en to-tre byer, med en eller to netter på hvert sted. er også åpen for nye flytyper/selskaper, samt nye flyplasser/byer. Tenkte i utgangspunktet på å få sett litt mer av Europa, som jeg strengt tatt ikke har sett så mye av, men om en skal være borte en tre-fire netter, er ikke USA utelukket heller. Det som kan nevnes, er at jeg har status både innen OW og *A, samt tilgang til lounger om jeg velger OW. Jeg har også nok miles til å kunne oppgradere meg til business både hos BA og CO, dog forutsetter det en dyrere billett hos BA (WT+, som gjerne kan være femsifret), og at en tur i biz hos en av disse på selve dagen, er en tanke jeg også leker litt med. Jeg snakker da om langdistanse-biz. Er heller ikke fremmed for å ta tog.. Så? Forslag? Forøvrig er dette noe som ikke kommer til å bookes før jeg er ferdig med den kommende New York-turen, så det er ingenting som haster ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor skal jeg reise i Asia? | Hypern | Reiseforum | 19 | 09-08-2013 23:30 |
PINS - hvor for jeg tak i dette til min samling. | ATC-flyradar | Samlerhjørnet | 1 | 07-07-2013 22:47 |
Hvor skal jeg spotte? | flyBG | Flyspotting | 11 | 23-06-2013 11:21 |
Hvor i verden feire nyttår? | Roxman | Reiseforum | 6 | 20-04-2010 20:19 |
Hvor skal jeg på ferie? | tosfreight | Flyforum | 14 | 24-03-2005 23:47 |