![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Selv som svært erfaren passasjer, er jeg livredd før min første flytur med Ryanair.
På hjemmesidene til Ryanair står det følgende: CABIN BAGGAGE: The following cabin baggage restrictions apply per person (no infant allowance): Strictly one item of cabin baggage per passenger (excluding infants) weighing up to 10kg with maximum dimensions of 55cm x 40cm x 20cm* is permitted. *Imperial measurements for cabin baggage (21” x 15”x 7”) 1. Hva menes det med imperial measurements? Det står også: IMPORTANT –All NON EU/EEA citizens must have their travel documents checked and online boarding pass stamped at the Ryanair Visa/Document Check Desk before going through airport security. 2. Betyr dette at jeg ikke bare kan gå direkte til gate? 3. Ryanair sier at man MAKS kan ha med 1 stk kolli inn på 10 kg. Er dette noe de kommer til å konsekvent veie, selv om kofferten min er mindre enn maksgrensen? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair Sun - Ryanair satser på polsk charter -> Blir Ryanair Buzz | Someone | Flyforum | 17 | 06-09-2021 11:18 |
Alt som er galt med Ryanair (var: Ryanair øker i Norge (splittet)) | LN-VLE | Småprat | 24 | 19-04-2013 11:18 |
Spørsmål: bestilt t/r med Ryanair, ikke møte opp på utreise? + hjelp | Flying-news | Småprat | 10 | 06-07-2012 22:06 |
Spørsmål om Ryanair kampanje | batigoal | Reiseforum | 6 | 13-12-2010 18:45 |