![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei alle sammen. Jeg er ny her på forumet. Jeg er nok på langt nær så flygal som de fleste her, så jeg vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være. Men vi får se.
![]() Anyway, jeg skal til USA i oktober, og har undersøkt litt priser. De som kommer desidert billigst ut er American Airlines fra London via Chicago til Denver. Har aldri flydd med AA før. Og jeg ser at ruten flys med 777, en flytype jeg heller aldri har flydd med før. Så er da spørsmålet: Er dette noe å trakte etter, eller bør jeg heller legge litt mer penger i det (ser ut som ca. 700 kr dyrere per nå) og gå for SAS mellom København og Chicago? (Som jeg har flydd før, og forsåvidt har fungert greit). Eller noe helt annet...? Ser at United/Lufthansa flyr fra Frankfurt direkte til Denver. Men med en flytid på over 11 timer, vil jeg heller ta et ekstra stopp lenger øst, da jeg har erfart at etter 8-9 timer verker beina så mye, og jeg kjeder meg såpass at jeg holder på å bli gal. Jeg er 1,90 høy, så hvis det er store forskjeller i sete-avstand, så vil jo det være noe som er avgjørende for meg... Håper det er noen her med erfaringer som kan komme med anbefalinger/gode råd! Takk for oppmerksomheten! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
American Airlines | sk931 | Flyforum | 3 | 30-12-2009 00:20 |
9/11 og American Airlines. | ENTO | Flyforum | 4 | 27-03-2009 00:00 |
North American Airlines | B767 | Flyforum | 10 | 17-11-2007 18:24 |
American Airlines | LN-SSL | Flyforum | 6 | 26-12-2006 12:46 |
American Airlines | SAJblue | Flyforum | 4 | 10-12-2006 17:47 |