![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Noen som har noen erfaringer?
Jeg lander i SP fredag morgen 2. oktober. Ettersom jeg har hørt at SP ikke er noe blivende sted, har jeg umiddelbart tenkt å dra til Rio. Da blir det vel å ta innenriks til GIG, som jeg har besøkt før. Da blir det sannsynligvis fredag-en hel uke-søndag i Rio, før jeg setter kursen for SP den siste dagen, slik at jeg er i byen kvelden før flyet går neste morgen. Ser at det også går busser, men er usikker på hvor holdeplassene ligger ift flyplass. Kunne også tenkt å prøve den sentrale flypassen i Rio, men ser at prisene herfra er en del høyere enn fra GIG. Jeg skal nok klare å finne ut av det på egen hånd, men har noen testet noe av dette, kunne jo det vært fint med litt info. Generelle råd om Rio er også interessante. Jeg har faktisk favelatur til gode, så det ser jeg fram til. Også Lapa på kvelden ble ganske fort avbrutt forrige gang, så jeg har fortsatt litt å gjøre i den byen. Corcovado blir naturligvis besøkt en gang til. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jobbtur til Sao Paulo og Rio via Frankfurt med LH, eller nei.... | jufix | TripReports | 6 | 06-11-2014 09:23 |
Billige flyreise til Rio/Sao Paulo i sommer! | -Sindre | Reiseforum | 1 | 26-05-2012 09:12 |
Kr 4410 til São Paulo | AirbusTrond | Flyforum | 8 | 23-02-2008 07:04 |
Ny rute til Sao Paulo og Rio De Janeiro | MD11 | Flyforum | 13 | 19-01-2006 17:52 |