![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]()
Noe BU662 nevnte i en annen tråd fikk meg til å lure på hvordan det hadde vært for Sas Norge å få CRJ på enkelte ruter/flighter.
Med det belegget som SKNO nå har så er det noen ganger der det ikke engang er nødvendig med B735/736. Hadde vel vært bedre med maskiner med mindre forbruk av fuel og dermed mindre kostnader pr flight. Vet det blir en del ekstra kostnader med nye flytyper da, men... Hva mener dere andre om dette? Kjør debatt.
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS CRJ 900 | B767 | Samlerhjørnet | 1 | 18-12-2011 01:14 |
SAS og CRJ-900NextGen | LTH | Flyforum | 5 | 02-03-2010 15:10 |
CRJ-900 OG SAS | OSL-MRU | Flyforum | 3 | 29-01-2010 12:59 |
SAS CRJ og DHC8 | sk931 | Flyforum | 34 | 22-10-2008 16:05 |
CRJ hos SAS | sk931 | Flyforum | 22 | 19-12-2007 19:33 |