![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er innom en snartur fra en av datasalene på fakultetet, har vært offline i over en uke nå på grunn av harddiskcrash og etterfølgene hovedkorthavari (skrutrekkere og hovedkort har aldri vært noen god kombinasjon...) Nå har attpåtil Posten Norge BA klart å rote bort pakken med det nye hovedkortet mitt, fikk følgebrev i dag, men postkontoret hadde ikke fått noen pakke. (åååhhh som jeg elsker statlige bedrifter!) Gudene vet når den dukker opp, de har allerede klart det kunststykke å bruke fire dager fra Stokke i Vestfold til omlastningsterminalen i Oslo, hvor den altså tydeligvis ble sporløst borte.
Er det forresten flere enn meg som har bestillt pakker "På døren", men allikevl bare fått en lapp i postkassa dagen etter om at de angivelig har prøvd å levere den? Har skjedd meg tre av fire ganger, enda det var folk hjemme og dørklokka fungerer. Hadde det ikke vært for at de ansatte i Bogstadveien er så forbasket hyggelige og ydmyke, hadde jeg gått "postal" for lengst. ![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hei hei fra SEZ | kaldal | Bilder & foto | 0 | 06-05-2017 15:28 |
Hei Hei | Delta777 | Samlerhjørnet | 5 | 21-07-2009 12:45 |
Hei haa, hei haa, med Delta skal vi gaa! | LN-MOW | TripReports | 15 | 19-12-2006 01:11 |