![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Som en av mange reisende ble jeg offer for våre venner med dårlig helse i Røyken i går.
Etter å ha konstatert at alle tog, busser, leiebiler og hoteller var fulle var det bare å ringe min kjære søster som bor i Oslo og be pent om å låne sofaen Men, da jeg skulle reise i dag fra OSL opplevde jeg noe ytterst merkelig. SKBU hadde stengt innsjekk slik at kaoset ble ennå større. Jeg tar jo som enkelte vet ikke alltid nei for et svar, og gikk med min håndbagasje gjennom security og ut til flyet som skulle gå kl 13 til TRD på gate 26. Der spurte jeg pent om jeg kunne bli med til TRD selv om jeg ikke var innsjekket. Bare velvillighet å spore i gaten, og en liten stund etterpå gikk flyet med meg om bord, og med over 110 ledige seter !!! Kan ikke skjønne annet enn at SAS i dette tilfellet selv bidrar til å øke problemene når avgangshallen koker av folk og de tar av med en lang MD med bare 78 pax om bord. Er det blitt for lang avstand mellom SGS og moderbolaget eller hva kan årsaken til dette være når avgangshallen er smekkfull, og garantert hadde flere som skulle nordover som stod der og ventet på at innsjekk skulle åpne. Noen forslag der ute ?? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Merkelig utflyvning fra 01 R, OSL | kekker | Småprat | 7 | 28-12-2016 18:51 |
Merkelig opplevelse på OSL, kastet bort av militæret | winrace12 | Flyspotting | 25 | 04-08-2015 19:36 |
Merkelig flymønster på NAX-maskin inn til OSL | Flanders | Småprat | 12 | 03-09-2013 13:17 |
Heavy dag på OSL i dag! | LN-CGJ | Småprat | 15 | 04-06-2013 13:42 |
En merkelig Helikopter-dag... | Harald Oanes | Bilder & foto | 10 | 05-05-2010 00:40 |