Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 18-01-2008, 08:24   #1
SpotOn
ScanFlyer Silver
 
SpotOn's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: Somewhere near(-ish) OSL
Posts: 661
SAS Prosedyre etter go-around

Fikk litt spenning i hverdagen på tur til Oslo fra Stavanger i dag når flyet jeg var passasjer på gjorde en go-around før landing på OSL. Før nytt landingsforsøk fikk vi god informasjon fra cockpit og fikk bla. opplyst at go-around ble gjort på grunn av for høy fart. Aksjon var da påkrevd i henhold til prosedyre. Så til spørsmålet: Vil det være samme person som "styrer skuta" ved neste landingsforsøk, eller overlater man da roret til personen i nabosetet (eller er det normal praksis / prosedyrer som sier noe om dette)?

Last edited by SpotOn; 18-01-2008 at 08:49. Reason: Trenger jo strengt tatt ikke oppgi flightnummer og selskap for å få svar...
SpotOn is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ny boarding-prosedyre hos British Airways C130 Småprat 4 20-11-2017 16:27
WF etter SK CRJ900 Flyforum 11 14-11-2012 23:29
Prosedyre for USA tur, pass-visa etc etc? VirreVapp Reiseforum 15 30-03-2011 17:27
Vanlig prosedyre? snag Flyteknisk forum 5 18-04-2008 15:27


All times are GMT +2. The time now is 05:19.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.