![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2004
Location: Somewhere near(-ish) OSL
Posts: 661
|
![]()
Fikk litt spenning i hverdagen på tur til Oslo fra Stavanger i dag når flyet jeg var passasjer på gjorde en go-around før landing på OSL. Før nytt landingsforsøk fikk vi god informasjon fra cockpit og fikk bla. opplyst at go-around ble gjort på grunn av for høy fart. Aksjon var da påkrevd i henhold til prosedyre. Så til spørsmålet: Vil det være samme person som "styrer skuta" ved neste landingsforsøk, eller overlater man da roret til personen i nabosetet (eller er det normal praksis / prosedyrer som sier noe om dette)?
Last edited by SpotOn; 18-01-2008 at 08:49. Reason: Trenger jo strengt tatt ikke oppgi flightnummer og selskap for å få svar... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny boarding-prosedyre hos British Airways | C130 | Småprat | 4 | 20-11-2017 16:27 |
WF etter SK | CRJ900 | Flyforum | 11 | 14-11-2012 23:29 |
Prosedyre for USA tur, pass-visa etc etc? | VirreVapp | Reiseforum | 15 | 30-03-2011 17:27 |
Vanlig prosedyre? | snag | Flyteknisk forum | 5 | 18-04-2008 15:27 |