![]() |
|
![]() |
#1 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
De fleste som var på Julebordet fikk vel med seg at jeg skulle på jobb i Nigeria uka etter. Nå er jeg vel ombord på arbeidsplassen min utenfor kysten av Nigeria, hadde en fin tur nedover siden de pga vansker med å finne plasser nok sendte en del av oss på businessklasse. KLM businessklasse var absolutt en behagelig opplevelse, kommer til å savne både maten og godstolen neste gang jeg flyr på vanlig sjømannsbillett. Ble et par timer å vente på bagasjen på Lagos flyplass, mange av de lokale så ut til å ha gjort unna Julehandel for hele slekta, rekorden blant de jeg så var 14 store bager. Tror eskorten som skulle følge oss til hotellet var like lei av å vente som oss når vi endelig kom ut av mylderet. Siste strekningen ut gikk med Sikorsky S-76, henger på et bilde av de avtroppende som får Julefri i år. Tok noen bilder på heliporten av flyene som sto der, kvaliteten er godt under middels siden smog/dis ligger tett over den delen av Lagos - men det er en del flyselskaper der som neppe dukker på Gardermoen. Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ulykke i Lagos | LN-MOW | Flyforum | 7 | 13-10-2013 04:22 |
Continental goes Africa: Åpner Houston-Lagos. | Martin | Flyforum | 6 | 15-06-2010 13:38 |
Skitur til Canada! SAS biz til Chicago og UA/AC til/fra Calgary | Eriksan | TripReports | 6 | 26-02-2009 23:09 |
Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember | EB | Flyforum | 221 | 12-12-2006 11:49 |
Til alle deltagere på Enoteca i kveld: | Concorde | Flyforum | 16 | 19-10-2004 21:56 |