![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Så sitter jeg her i 1F og venter på push med TK1754.
Det var i fjor høst man drev panisk og fant måter å beholde et Star Gold kort. Matchet først med Lufthansa og tok de 6 flightene. Men jeg følte, og føler meg slett ikke sikker på at det kommer til å gå å beholde på sikt. Så jeg matchet med Turkish også. Da måtte jeg ha minst en (eller var det 2?) Legs med Turkish innen utgangen av januar. Dagstur går ikke til Istanbul, og det passet basically aldri særlig best med overnattingstur. Men jeg skulle jo til Denver og egentlig til NY i januar. Billettene var sabla dyre så jeg hadde utsatt booking. Hva med TK? Det dukket ikke opp flights i Expedia men i Turkish appen fant jeg open jaw. Og ikke bare det, men over 10.000 rimeligere enn med andre. Jeg booket. Nedsiden var overnatting på IST på vei ut, men det glemte jeg raskt. Og nå er vi i gang med årets første tur. TK1754 ned til IST i dag. Så TK201 videre i morgen og så hjem til helgen med en miks av Delta og TK. BILDE Alt startet med mat på loungen. Det stod allerede boarding når jeg kom til OSL, men det tenkte jeg var tulleboarding organisert av overivrige gate og turnaround crew som ville bli ferdige og komme seg hjem til jul (det tror jeg fortsatt). Men i det jeg gikk mot tollen 50 minutter før avgang blinket det plutselig gate closing. Det er ikke like fett. Det ble å løpe. BILDE På plass ombord 40 min før avgang og jah... bare bulls**t, for vi har nå sittet her og ventet i 30 min ombord. Grrrrrrr Ikke den fresheste av 321'ene deres, men veldig komfortable seter. BILDE Og så kommer de gode alkoholfrie pre departure drinkene deres. Det trekker kraftig opp BILDE Og så kommer de med menyer. De har jo greit god tid... BILDE Neste stopp Yotelair på IST Bilder... kommer om og når jeg får Tapatalk til å funke på nye telefonen etter oppdatering.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Denver, anyone? | SQ 777 | Reiseforum | 5 | 27-04-2010 19:51 |
Uhell i Denver... | EB | Flyforum | 0 | 31-03-2007 19:51 |
Denver | LN-MOW | Flyforum | 1 | 29-12-2006 07:37 |