![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2020
Posts: 1,398
|
![]()
Jeg visste ikke at EasyJet hadde DEC, kjenner ingen der heller.
Jeg snakket om to forskjellige ting ovenfor. De som blir luket ut har ikke problemer med forandringer, de har problemer med viljen når det kommer til og følge SOP. Jeg skjønner ikke hva du mener om at folk ikke kan trenes på nye ting, det er helt på tryne. Ting har alltid forandret seg i dett yrket, lærte om Glass Cockpit lenge før jeg så en. Tok mange år før jeg hadde glass, og etter 3 år med det var det over på fly uten det. Så til full glass cockpit fire år senere, til 2år uten glass, FD, AP som single pilot. Deretter over på glass igjen. Propell, jet, propell,jet…. Det var noen få fra den gamle generasjonen som ikke ville lære noe nytt, de slutta for at treningen bekymret de. Men det var veldig få. Change is constant! Jeg har aldri sagt at det ikke finne gode jobber utenfor flyselskap, det gjør deg. Og jeg har hatt noen selv. Hadde en kompis som begynte i Boeing og slutta fort, men det var pga Seattle mer enn noe annet. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Konflikt mellom Lufthansa og Turkish | Someone | Småprat | 3 | 10-12-2013 09:33 |
Konflikt i Finnair | EB | Flyforum | 2 | 04-06-2008 19:44 |
Transwede konflikt rammer SAS | scandi | Flyforum | 31 | 13-12-2007 15:23 |
Transport varnar för konflikt med SAS | TG923 | Flyforum | 0 | 26-08-2007 17:03 |
Konflikt mellom BU og SK-piloter | Isbamse | Flyforum | 5 | 29-09-2005 16:00 |