![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
Join Date: Oct 2009
Location: Akershus
Posts: 2,648
|
![]()
Sånne ting skjer jo fra tid til annen, av operasjonelle årsaker, det er døllt for de som rammes, men sikkerhet kommer først.
https://min.e24.no/a/yvAR9K Spørsmålet er jo egentlig om man burde gi passasjerene beskjed før avgang, sånn at man fikk et valg om å bli offloaded. De fleste vil jo klare seg fint uten baggasje en dag eller to, men for noen kan det jo mer eller mindre spollere turen. Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
__________________
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppgradert SAS-maskin til NRT 10/12? | missflyfly | Register- og ATC-Forum | 1 | 25-11-2015 10:52 |
SAS maskin returnerte til Kastrup | LN-VLE | Småprat | 9 | 15-09-2013 16:01 |
Tidleg morn frå LYR. Uten bagasje... | roger | Flyforum | 0 | 12-07-2013 01:29 |
AFT Cargo uten ventilasjon eller varmluft | Northrider | Flyteknisk forum | 2 | 04-10-2010 17:45 |
Centurion Cargo - ny maskin, nye farger | Blubird | Flyforum | 6 | 14-12-2008 20:37 |