![]() |
|
![]() |
#1 |
NSB First Class
Join Date: Apr 2013
Posts: 199
|
![]()
For en tid tilbake så jeg denne dokumentaren:
https://www.youtube.com/watch?v=rvkEpstd9os&t=
Kombinert med dette: https://www.seattletimes.com/busines...is-cleaned-up/ ..samt Max-grounding sier meg bedriftskulturen har endret seg radikalt hos Boeing siden NG og 777-programmene var ferdig utviklet. Når de ansatte etterlater seg skrot og drit i flyet de har levert til USAF, må man lure på hva som gjør at det har blitt slik og ikke minst hvor ille det blir nå. Jeg mistenker at profitt, aksjekurs og blidgjøring av aksjonærer (som igjen har ført til massiv outsourcing hvor de ikke har kontroll over kvalitet i leveranse) har vært en faktor som har senket kvaliteten drastisk. Hva sier godtfolket her? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Økonomiske problemer hos Etihad? Og annet nytt | Beechdriver | Flyforum | 69 | 24-02-2025 00:10 |
Problemer hos KLM? | Roxman | Flyforum | 8 | 04-11-2008 18:25 |
Problemer hos underleverandører hos både Airbus og Boeing | Someone | Flyforum | 1 | 11-08-2008 11:19 |
Problemer hos Ryanair? | Someone | Flyforum | 21 | 21-06-2007 15:36 |
problemer hos WestJet | CK | Flyforum | 1 | 28-11-2005 19:40 |