![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2005
Posts: 526
|
![]()
Har vært på banen tidligere,men egentlig aldri fått et svar fra ordentlig ekspertise.
Saken er: Hvorfor flyr Wizz Air med sine A320 ut fra Torp med understellet ute så lenge etter avgang ? Har sett dette tidligere også at hjulene ikke blir tatt inn før etter ca 3-4000 fot oftest rett før de svinger østover mot destinasjon (Polen osv). Stilte dette spørsmålet til en bekjent fra LT idag og han kunne ikke se noe annet en at dette er utenfor prosedyre. Hva kan årsaken være ? ![]() Last edited by ENTO; 16-07-2016 at 23:14. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Comair(/BA) knakk understell ved landing | Fnate | Flyforum | 1 | 28-10-2015 16:04 |
Sandnessjøen: Understell knakk | AirbusTrond | Flyforum | 46 | 07-07-2015 16:41 |
Understell spesial | oddi | Bilder & foto | 3 | 09-07-2009 04:28 |
Sent inntrekk av understell !? | ENTO | Flyforum | 33 | 06-07-2009 19:06 |
F16 veeeldig lavt i Numedal ! | ENTO | Flyforum | 1 | 16-11-2008 20:28 |