Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyteknisk forum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 16-07-2016, 22:27   #1
ENTO
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 526
Default Veeeldig sent inntrekk av understell.

Har vært på banen tidligere,men egentlig aldri fått et svar fra ordentlig ekspertise.
Saken er:
Hvorfor flyr Wizz Air med sine A320 ut fra Torp med understellet ute så lenge etter avgang ?
Har sett dette tidligere også at hjulene ikke blir tatt inn før etter ca 3-4000 fot oftest rett før de svinger østover mot destinasjon (Polen osv).
Stilte dette spørsmålet til en bekjent fra LT idag og han kunne ikke se noe annet en at dette er utenfor prosedyre.
Hva kan årsaken være ?

Last edited by ENTO; 16-07-2016 at 23:14.
ENTO is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Comair(/BA) knakk understell ved landing Fnate Flyforum 1 28-10-2015 16:04
Sandnessjøen: Understell knakk AirbusTrond Flyforum 46 07-07-2015 16:41
Understell spesial oddi Bilder & foto 3 09-07-2009 04:28
Sent inntrekk av understell !? ENTO Flyforum 33 06-07-2009 19:06
F16 veeeldig lavt i Numedal ! ENTO Flyforum 1 16-11-2008 20:28


All times are GMT +2. The time now is 12:51.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.