![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har for ikke så lenge siden kommet hjem fra en tur i England. Der vi kjørte rundt, og vi prøvde naturligvis da også å legge ruta om noen steder der det er litt fly. Vi skulle på RIAT, og i tillegg ble det 40 min på Heathrow og en times tid på Cotswold airport.
I tilleg så har det seg slik at jeg nettopp har skaffet meg mitt første og etterlengte speilreflekskamera. Det å ta bilder med telefonen ser jo helt forferdelig ut, så det var derfor med STOR glede at jeg kunne få tatt ordentlige bilder på turen. Så da får jeg begynne med RIAT da. Vi var der den 18.7. Heldigvis så var været ikke så gerent. Ikke for varmt og ikke får kaldt, og heldigvis ikke en dråpe med regn! Nok om det, her er bildene: Jeg vil ambefale dere også å ta en titt på Flickr. Der er det mange flere bilder, og oppløsningen er bedre ![]() Kommer flere bilder av flyene som stod på bakken på RIAT, LHR og Cotswold senere idag. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
[LHR]Litt utenlands spotting | L1011-385 | Bilder & foto | 10 | 16-02-2013 10:37 |
Mini rapport med litt syting - SK LHR-OSL | SudCaravelle | TripReports | 36 | 01-06-2011 22:11 |
Litt gamle bilder - LHR, EWR og Renton | LN-MOW | Bilder & foto | 8 | 08-09-2008 11:56 |
Fire utsendte i England - noe fra bilder fra North Weald og Duxford | LN-KGL | Flyforum | 9 | 30-04-2007 19:46 |