Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 18-03-2011, 15:31   #1
ENKB
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,036
Default Helv**** SAS

Ankom OSL med SK216 på onsdag og tuslet bort til gate 17 for å vente på omordstigning på SK2305, alt vel.

Knappe 20 minutter før varslet avgang kl 17.35 forsvant info fra skjermen ved gate og flighten ble markert som cancelled på tavla, stor forvirring.

SAS desken ble promte nedrent med rådville reisende, men dama bak skranken brukte vel kjapt en kvart kalori til å fortelle oss at vi bare skulle tusle bort i en krok og vente i 4 timer, problem løst. (forresten her har du 150 kr å hygge deg for).
Null forståelse for at noen faktisk kunne finne på å ha andre plasser i verden de ønsket å tilbringe denne tiden på.

Kroken ble oppsøkt og sekunder ble telt.

20.45 O-glede nå er det i underkant av 3600 sekunder til vi starter himmelferden, kroken forlates og gate oppsøkes. Gate 10 ligger i kjelleren så det anes vel at vi ikke bare kan rusle barfot inn i flyet men må bruke annen kollektivtransport først, same shit vi skal hjem.

21.00 jeezzezz det var fullt ved gate 10 ikke sitteplasser å oppdrive , same shit vi skal hjem.

21.30 ja ja her står vi da... den enslige mannen ved gaten står fremdeles å stirrer inn i skjermen sin... nå er vi vel snart på vei ...

21.40 NÅMÅDEVELFORISVARTESKJENOESNART... skrankemannen tar opp mikrofonen og begynner IKKE å annonsere boarding....

Nei fysaken ber om frivillige til å gi fra seg plassen, det gikk tydeligvis ikke an å presse passasjerer fra 2 fly inn på ett.... uro i forsamlingen.

Flere reisende med 16 og 36 timers reising bak seg allerede protesterer høylytt.

Noen frivillige melder seg og de blir langsomt prossesert og sendt ut ... viktigheten av å ha sikret seg setenr blir poengtert av skrankemannen...

21.50 boarding av bussen starter .... ting tar tid.... utrolig hvor lang tid det tar å fylle en buss...

22.00 første buss er full og vi kjører rundt halve gardermoen før vi finner et aeroplan som fyller våre krav til bekvem transport...

22.15 da er boarding completed, godt og vel , at det befinner seg en person mere på flyet enn hva vi har seter til er vel en helt ubetydelig detalj nå når vi nesten skal hjem..

22.20 da er vi på vei hjem, vår tilleggspassasjer har blitt innstallert på klapp i cocpit (her ble det merkelig nok ikke spurt om frivillige ...) savner noen av de kjente vi så tidligere i køen men .. same shit vi skal hjem.


23.15 da er vi hjemme, bursdagsfeiringen ble amputert fra min side og bursdagsbarnet sitter noe muggen i sofaen...

SAS er et drittselskap, synes vi som kom hjem denne kvelden, undres på hva de som antakeligvis ennå vandrer rundt på OSL synes...

Last edited by ENKB; 18-03-2011 at 15:34.
ENKB is offline   Reply With Quote
 

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus Robbiedeluxe Flyforum 825 02-08-2013 20:56
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? Utflyttet Småprat 8 15-06-2012 09:01
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige MD90 Flyforum 86 12-08-2007 15:11
Hvilke SAS fly har nå kommet inn under SAS Braathens AOC? LTH Flyforum 8 04-04-2005 13:50


All times are GMT +2. The time now is 11:49.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.