![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Det er onsdag og før man vet ordet av det, så er der pinadø helg og øyestraks jul... Kaffen er på pulten og forum skal skumleses før man bretter opp ermene og gyver på dagens oppgaver! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Go morgen fra Trondheim
-9,6 grader på meteret i morres, greit med webasto på bilen da ja ![]() Forventer normal dag idag, men det er da det pleier å bli annereledes...... Ha en annerledes dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gud morgen fra Oslo nord - det er kaldt minus 6-8 grader opp i nordre del av Oslo - nærmere overgangen til Akershus og bondelandet
![]() God lille lørdag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Skogen. en del ting som må fullføres innen jul, så nok og ta tak i. I god forsvarsstil er det endel "ammunisjon" som må brukes opp innen den tid. Spinnign på Sats i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Juleferie...
![]() -15 her i verdens navle (Skaun), så Nissen bør kjøpe super-undertøy! Ellers... veel, minst mulig på lengst mulig tid. Kjøpe tre i dag, pynte litt, spise litt mer og kanskje ta en murer til kvelden. ![]() Hoho, Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen!
Ble en sen morgen idag da den nyinstallerte sikkerhetsløsningen fra symantech! fant ut at alarmen var farlig og burde slås av. Men fikk iallefall en godt med søvn. Heldigvis halveis til helg og snart juleferie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Lancaster London!
Mildt og skyet, men morgendugget har sluttet å klumpe seg. Lat dag med kun to punkter på agendaen; 1) Lunch 2) middag. Får starte med en pint på The Victoria tenker jeg, og så ta det derifra. Ha en makelig onsdag ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag. Juleferien er jo i gang, men jeg sitter og ser på stabelen med klesvask som jeg burde få gjort noe med. Hvorfor gjøres ikke det på mystisk vis av seg selv som da man bodde hjemme hos mor? Kom arbeidslyst her skal du motstand finne. Hehe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Husker at vi hadde et sånt strykeskap når jeg bodde hjemme også. Krøllete skjorter inn, nystrøkne ut bare et par dager senere. Aldri sett noe lignende siden...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jeg fant det igjen da jeg installerte Kvinnfolk 2.0 i hjemmet. Derimot så økte drift- og vedlikeholdkostnadene enormt i forhold til da jeg brukte mor 1.0, så noen free lunch er det ikke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Yagayagayaga ...... startet dagen optimistisk med en morgenkaffe. Ikke spesielt lurt - magen var ikke helt klar for den ennå ..... Oh well .. litt cornflakes for å stabilisere, og det går litt bedre.
Nok en nydelig dag, Kaldt på morgenen, men varmer vel litt opp etterhvert. Nå blir det en tur på dynga før jeg starter arbeidsdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ah, tilbake på land. Like før jeg ble satt sjakk matt der ute og måtte sendt kone og barn alene på ferie. Det hadde ikke vært populært...
Stavanger i morgen for å stramme opp noen oljeslabbedasker. Blir bra med litt lav oljepris fremover så det kanskje blir litt skjerpings i leverandørbransjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra San Francisco, avdeling Berkeley!
Da var det tid for å sette kursen mot Skandinavia og Norge igjen. Rapport kommer fra SK 936, som dessverre har dratt på seg en forsinkelse (mangel på fly av tekniske årsaker sider Wideroe.no). Så lenge man kommer trygt hjem skal jeg ikke klage. OY-KBD står for transporten, og heldigvis flyr jeg Biz i dag. Dermed burde det bli en behagelig overfart. Ha en flott onsdag alle sammen ![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Nuvel..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mange som har gjort som deg har angret i ettertid, da det viste seg å være Dragen 6.6.6 de hadde instalert...
På den annen side er jo plutselig husstøvallergien helt fraværende.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 28-10-2015 22:25 |
God onsdag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 10 | 15-07-2015 22:08 |
God onsdag fra Sola | sirpjalle | Flyforum | 9 | 10-12-2014 18:29 |
God onsdag fra Sola | sirpjalle | Flyforum | 15 | 26-11-2014 21:18 |
God onsdag fra Sola | sirpjalle | Flyforum | 11 | 19-11-2014 13:55 |