![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vekterne er en gruppe i luftfarten jeg ikke har tenkt på, streiker de så kommer ikke en pax avgårde.
I tillegg skal vel pilotene, bakkepersonell, lufthavnsbetjenter og flygeledere i Avinor forhandle. Om flere av disse havner i streik så kan det bli krise for hele næringen, kundene er jo møkka lei av dette. Det alle yrkesgrupper i bransjen skulle gjort var å forhandle samtidig, slik at det eventuelt ble kun en streik, og ferdig med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hva er kravet? Jeg vil ha 25 kr mer i timen, men kjenner eg våres forhandlere rett kommer de sikkert til å godta elendige 2 til 3 kr som alltid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Faren er stor for at det nok en gang kommer til å bli full stans i trafikken.
Streiker flygelederene, så kommer sikkert mannen i gata til å mene at det er Sas sin feil det også. "Norwegian sine flygeldere streiker aldri" fikk jeg servert fra en passasjer en gang. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
He he - den var bra...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Vel hvis flyene blir stående pga streikende vektere så kan en ta seg bak på at BUSK kommer til å få skylda.. som vanlig..
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
For å si det på en annen måte, SAS Braathens kommer garantert til å fortsette å miste tillitt hos kundene for noe selskapet ikke er skyld i. Dette er noe både piloter og kabinansatte burde hatt i minne i sin aksjons- og streikeglød.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heldigvis for BUSK, så kommer DY sine fly til å stå også ved en eventuelt vekter streik!..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Full stans i flytrafikken inn og ut av Norge 08FEB19 | mckvakk | Flyforum | 4 | 08-02-2019 18:53 |
Hvor ofte er det flyshow? | Anders81 | Småprat | 22 | 08-01-2013 12:07 |
Her kryr det av bakterier. Se hvor ofte flyselskapene rengjør flyene sine (dinside) | CFN_001 | Småprat | 1 | 25-06-2012 23:11 |
Full stans i Italia | DY | Flyforum | 0 | 19-11-2004 17:22 |
Det KAN bli problemer med flytrafikken i jula | LN-SUB | Flyforum | 6 | 17-11-2004 18:29 |