![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har en SK-reise til sommeren som er registert med EBS (ikke jeg som reiser), men som nå er blitt EBG. Hvor kan man gå online for å endre til EBG og så få valgt seter nå som SAS Australia og Blue1 mulighetene er falt bort?
Lufthansa er heller ikke mulig, kommer til siden der det gjøres, men får ikke endre FF eller lagt inn nummer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Der du booket billetten. Evt. via chaten til SAS eller telefon om det var via SAS du booket?
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
Når det gjelder bestillingen over er det en Eurobonus-tur bestilt når bestilleren var EBS og kunne da ikke velge seter. Nå som EBG kommer velg seter opp som mulighet, men når man bekrefter valgene kommer det feilmelding og ingen seter er valgt. Jeg ser ingen plasser hvor det er mulig å endre FF-nummer. Jeg har bestilt samme bonustur, og siden jeg er/var EBG fikk jeg selvsagt valgt seter, og det ville vært kjekt å ha ordnet det slik at vi kan sitte sammen på forhånd. Når jeg sjekker litt mer ser jeg at jeg ikke kan endre FF-nummer på LH på Eurobonusturen, men for en vanlig billett kan jeg det. Samtidig er det på SAS ikke noe eget Bonusprogram felt på Eurobonus-booking, men det er der på en vanlig bestilling (dog uten mulighet til å endre). Er registrering av FF-nummer fjernet som mulighet i eurobonusbillettene? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er vel ikke direkte ulogisk at du ikke skal kunne legge inn (endre) EuroBonusnummeret når du er på bonusreise med egne poeng - da skal det jo i prinsippet gi seg selv.
Problemet oppstår vel de gangene man endrer status (f.eks. blir EBG) etter bestilling.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Problemet er at du rett og slett ikke får med statusen din i systemet når du er på bonustur. Dette var ikke noe problem tidligere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er jo ganske bekymringsfullt ved irrops, da vil man jo starte på bunn helt til man får smelt kortet på disken på et service senter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
EBG,FBG,LH FTL,TK Elite
|
![]()
FF-feltet for bonusturer kan endres ved å bruke manage my booking på LOT sine hjemmesider. Brukte sist funksjonen for å legge inn TK-gold på en CT-tur til BKK med SAS og Thai, fungerte utmerket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
EBG,FBG,LH FTL,TK Elite
|
![]()
Siden kan forøvrig også brukes til å velge seter med Avianca-bookinger på SAS, noe jeg ikke har fått til med hverken SAS eller Lufthansa sine sider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En lenke for de late:
http://www.lot.com/gb/en/web/newlot/...ur-reservation |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skal Widerøe endre design på sine Dash-8? | EB | Flyforum | 3 | 05-06-2019 01:08 |
Hvor kan man bestille ukurante routinger online? | EK 007 | Reiseforum | 3 | 17-08-2014 09:04 |
Hvor omfattende er det å endre seteconfig på et fly? | Discus | Flyteknisk forum | 1 | 04-02-2012 22:38 |
Minner om tax-free shopping online hvis du skal via Kastrup | gardkarlsen | Reiseforum | 15 | 26-06-2009 21:47 |
A380.. Hvor skal de fly ?.. Når blir de levert ?.. Hvor mange seter ? | LN-OSS | Flyforum | 8 | 26-01-2005 15:38 |