![]() |
|
![]() |
#1 | ||
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,473
|
![]() Quote:
Quote:
Og i mange markeder som Indy Air betjente, forbereder man seg naa paa saftige prisoekninger. http://www.usatoday.com/travel/news/2006-01-03-indy-sidebar-usat_x.htm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,181
|
![]()
Nå er jeg ingen økonom, men er det nesten ikke en selvfølge at dette ikke funker med 50-setere? Eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,473
|
![]()
Ja, grunnideen med alle lavprisprodukter er jo 'VOLUM VOLUM VOLUM', saa hvordan han hadde tenkt seg aa faa dette til aa funke, vet ikke jeg ... han skylder selvfoelgelig paa oljeprisene, men ifoelge tall jeg har sett annensteds hen, saa ville de trengt kabinfaktor paa over 100% paa CRJ'ene for aa faa det til aa gaa rundt. Og det var foer de betalte saa mye som en cent for jetfuel.
Naa var selvfoelgelig planen aa feede en flaate 319'er med CRJ'ene og faa et totalt plussresultat, men med den prissettingen Flyi hadde, var dette utopi. AirTran leide inn noen CRJ'er fra Air Wisconsin for noen aar siden og fant fort ut at det ikke loente seg med saa smaa fly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,181
|
![]()
Kabinfaktor over 100% er ikke det enkleste å få til...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,473
|
![]()
Frontier er visstnok fornoeyde, men her snakker vi 70-seter, ikke 50-setere, saa de har litt flere seter aa leke med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,361
|
![]()
Men Frontier har sine CRJ som en ekstra flåte i tillegg til hovedflåten av A319/318. Med FlyI var det omvendt. Hva de ansatte i FlyI sier til at de har gått fra meget sikre arbeidsplasser som feeder til United til i dag å stå uten arbeid sier vel ikke sjefen her så mye om...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,473
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,361
|
![]()
Og AirTran hadde det tøffeste navnet på commuterselskapet sitt. Connect 2 Jet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,473
|
![]()
Fra nettsiden:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Independence Air - slutten.. | LN-MOW | Flyforum | 1 | 06-01-2006 16:33 |
Independence Air i FAA-troebbel | LN-MOW | Flyforum | 1 | 21-07-2005 23:25 |
Independence Air må endre strategi | CK | Flyforum | 3 | 29-10-2004 18:51 |
Independence Air sliter ... | LN-MOW | Flyforum | 5 | 20-10-2004 13:55 |