![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Blir sen ankomst på jobb i dag, da vesla må en tur til legen. Og siden bikkja skal til veterinæren etter jobb, så blir dette en dag med heftig flexing. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Grått, men mildt på Skøyen i dag. Først en tur på jobben nå, et viktig prosjektmøte i ettermiddag, og i kveld er det tid for sesongens siste onsdagsregatta med havseileren til noen kompiser. Meldt klarere vær og fin vind til kvelden, så det får vi håpe blir en bra sesongavslutning!
Ha en fin dag rundt i det ganske land og i verden for øvrig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God morgen godtfolk -store og små
![]() Tegner til å bli en flott dag i Nidaros idag.Måtte solen skinne og lage en flott høstdag for alle og enhver. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Jobben kaller, før noen plikter etterpå må gjennomføres. I kveld blir det å treffe en kamerat over et par øl. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen godtok. Hadde min første dag på kontoret i går etter sommerferien, men i dag slo jetlaggen/post-ferie-depresjonen inn. Vært kvalm og våken hele natt så det blir gjemmekontor i dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra skolebenken ved elven i Oslo. Nydelige stråler av sol titter igjennom noe som ser ut som et oppbyggende skydekke over byen. Lite trafikk ut til E18 så rakk oppmøtet og alt. 12 timer på skolen i går og en audition som gikk greit. Workshop på søndag og 2. audition, denne gang på scena, håper jeg kan rette opp et mulig skjevt bilde. God dag alle sammen!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Da er en det ny dag - med nye muligheter. Og man er igang med dagens arbeid. Ønsker alle en fin onsdag ![]()
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra kontoret, etter gårsdagen syntes jeg at jeg fint fortjener en pose Skittles på jobb nå. Booket et hotellrom en tilfeldig dato i februar i sta hos ParkInn på OSL og får derfor utnytte tilbudet fullt ut ved å finne en morgenflight som jeg egentlig aldri når.
Fotosekken er med, OSL i kveld maybe? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Guten morgen!
Ikke regn for en sjelden gangs skyld her idag! Må være fordi kjerringa har bursdag idag. Går ellers å lurer på å kjøpe naboleiligheten som nå er til salgs. Dvs den er solgt, men jeg kan kjøpe på forkjøpsrett. Den har 2 soverom mer enn den jeg har, og det kommer godt med for en familie på 4. Må vel snakke litt med banken da kanskje. Prøvde også å få booket hotellrom til 1 kr her just men det var tydelig at siden var overbelastet. Så null rom på meg. Iallefall foreløpig. Blir vel sikkert ikke lettere utover dagen. Ellers er man straks halveis i uka! hey hey hey, er det rart at jeg drikker? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Kløfta..
Her graver man seg ned i en sinnsykt tungvint nettløsning.. Tror de som har laget motoren til vår nettside er de samme gutta som har gjort jobben hos SK.. ![]() Bortsett fra det startet jeg uforskammet frisk og rask klokka halv 7 hos Elixia Kalbakken, etter ei times økt smakte det fortreffelig av en enkel froksot på sentret. Slike frokoster gjør godt for selvtiliten.. ![]() Ha en god dag forumister!
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
God formiddag fra FF Johan Ruud!
Midtfjords ligger vi nå pent til over en morenerygg, og vi har kjørt et par CTD samt en bunnskrap. Fant noen spennende kaldvannskoraller vi skal ta flere prøver av, men nå er det dautid mellom etappene.... Fint vær, blikkstille til sjøs. Nesten litt kjedelig jo ![]() ha en fin dag a folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kjerringstyrt fritid i dag
![]()
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God dag fra søndre Nittedal
Skulle vært på jobb, men pga av litt endringer på jobben og godt med feriedager, så hadde jeg plutselig to ekstra feriedager sånn midt i uka. Deilig. Eneste kjipe var at alle lister på jobb ikke var helt oppdatert, så jeg fikk en hyggelig telefon klokken 0528 hvor de lurte på om jeg var våken. Og det var jeg jo da.... Nå blir det å ta turen til frisøren for å trimme manken litt. Sitter med en litt 70 talls følelse hvor afroen begynner å bli skikkelig voksen. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hepp fra 30K fot paa vei til Denver. Dagstur, tilbake fra hallelujaCOS i ettermiddag.
Nedtelling til Italiatur neste torsdag har begynt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hepp fra 2 meter over bakken i en av dobbeldekkerne som kjører rundt her i byen. Arbeidsdagen er over og nå blir det vel en god del avslapning utover kvelden ja. Deilig å kunne legge fra seg jobben på jobb. Godt over halvveis til helg og hyttetur til Sola. Håper været blir sånn noenlunde greit så jeg kan se på litt fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra vest-sørøst! Gjemmekontoret er åpnet og på pulten sitter en trippel latte innkjøpt på Starbucks på vei hjem etter å ha satt av guttungen.
Satser på en fredelig dag i dag .. oddsene skulle være brukbare. Ha ein framifrå dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Etter en kjapp tur over fjellet til OSL skal noen rapporter ferdigstilles før det blir kveld. Kan ikke huske å ha sett så mye vann i fedrelandet på mange år. Det glinser av vann i marka og i fjellet. Jeg skjønner nå hvorfor vi får demostrert bruk av redningvest på alle innenriks flighter. ![]() Vel , i morgen er det tid for uka's flight over sjøen til ABZ. Det er nok like vått der over som det har vært de siste ukene. Jeg må vurdere å skifte til annet fottøy slik det er nå. Ha en fortsatt fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God ettermiddag fra utsikten på Solveien, nå er nedtellingen begynnt til min første ferie på over 2 år, og listen legges høyt - starter med Rygge og det eneste flyselskap som tilbyr fornuftige alternativ til Sicilia - Ryanair. Sicilia blir et nytt bekjenntskap for oss begge, godt å ha med en som har Italiensk som morsmål, selvom det nok er feil dialekt - etter Palermo settes kursen for Ragusa (og de som er litt over gjennomsnittet glad i mat burrde gjenkjenne denne byen) og Syracusa før vi antagelig ender opp i Roma. Ha en flott ettermiddag
![]() |
#19 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger
Idag har man lært hvordan man slukker brann, finne frem i mørket og få liv i en dukke ![]() I morgen skal man hoppe på havet med oransje drakt ![]() Håper bare at ryggen som har plaget meg idag gir seg med det..... Ellers så skal man ut å fly om noen dager: "RESERVATION CONFIRMED- Z BUSINESS RESERVATION CONFIRMED- Z BUSINESS RESERVATION CONFIRMED- C BUSINESS RESERVATION CONFIRMED- C BUSINESS RESERVATION CONFIRMED- Z BUSINESS RESERVATION CONFIRMED- Z BUSINESS" ...innenlands ![]() ![]() Ha en fortsatt fin dag forumister ![]() Last edited by BSSW; 21-09-2011 at 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Kjevik.
8 timer, 50/50 fordeling på Weapon Suspension og Ammunisjonslære, alt teoretisk er faktisk ikke så jævla kult som det høres ut som, myyye navn og detaljer. Ellers håper man på en skikkelig godværsdag her snart, så man kan orke å sitte ute å ta noen bilder av sånne flymaskiner som dukker opp her i ny og ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |