![]() |
|
![]() |
#1 |
Nybegynner
|
![]()
Her er resultatet av et par timers knipsing sammen med Joachim på SVG.
Takk for hyggelig selskap. :-) Først og fremst til KLM-crewet som va på spottetur og tok imot innkommende maskin. Ser dere nøye etter på bilde nr 2, ser dere at kapteinen vinker til sine kolleger. ![]() ![]() ![]() ![]() Atlantic Airways OY-RCD ![]() ![]() Sun Express TC-SUG ![]() ![]() Som nybegynner, så tar jeg gjerne imot konstruktiv kritikk og feedback :-) Jeg sliter litt med å nedskallere bildene. De blir ikke mer enn ca 200kb. Tips?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget flotte bilder Laua, de blir bare bedre å bedre med erfaring..
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morsomme bilder med flight crewet. Når det gjelder nedskalering kan du lage deg en gratis konto hos Flickr
Der kan du laste opp bilder i den størrelsen du selv vil for så å få ferdig kode med et bilde med bredde på 1024 pixels slik som forumet her krever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Synes du har fine bilder og vise oss.
Jeg klipper bildene mine i 1024x768 i Photoshop,du behøver egentlig ikke mer enn 200kb her på forumet,for det er flere av oss her inne som har opplevd at bildene har blitt "stjålet" fra forumet,og det er liten vits å gi dem alt for høy kvalitet. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
For meg - så var bildet av vår faste KLM-fotograf/sjåfør, sammen med et KLM-crew - det stiligste bildet jeg har sett i år... Du har faktisk gjort et virkelig scoop. Du har fanget crewet på en fantastisk måte, hvor en kan se at de faktisk gleder seg over å være med Fr. Ur på "jobb". Nei dette bildet var kanon-bra, kanskje ikke teknisk - men komposisjon og tilstedeværelse på bildet likte jeg megt godt... Flott at du har slik observasjon, og fanger andre ting enn flyvemaskinen... Fantastisk - og sjeldent, meget sjeldent!
Hei å hå H
Eg har ingen signature... Last edited by Harald Oanes; 17-08-2011 at 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mange fine bilder her, bildet av TC-SUG var min favoritt.
![]() Det første bildet var også stilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
|
![]()
Takk for tilbakemeldinger og nedskalleringstips, folkens.
Lo godt når Trine parkerte, og halve KLM ramlet ut av bussen. :-)
Øyvind Last edited by Laua; 18-08-2011 at 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Enig med Harald, et knallbildet. Eller så er jo SAABen et annet favorittbilde da
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kanonbra bilde med KLM crew!!! Sjeldent syn!
![]()
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
du skulle ha sett uttrykket på deg selv når de kom ramlende ut av bilen ;-)
ps hadde de med ned i går også,men da 2 piloter og 1 kabin,er sjeldent at alle 6 reiser sammen på dagtid for tiden |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra SVG | Pål S. | Bilder & foto | 4 | 22-12-2013 18:55 |
Noen bilder fra SVG (27/8) | Twin Otter | Bilder & foto | 7 | 29-08-2013 14:08 |
Noen bilder fra SVG i dag. | Twin Otter | Bilder & foto | 12 | 15-06-2013 20:32 |
Noen bilder fra SVG. 23.11. | Twin Otter | Bilder & foto | 2 | 24-11-2011 16:00 |
Noen bilder fra Flesland en lørdags ettermiddag.... | G-COLE | Flyforum | 4 | 06-08-2006 17:13 |