![]() |
|
![]() |
#1 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Var en tur sammen med Vidar på OSL den 13/7-11 på ettermiddagen og kvelden for å teste litt med det å ta kvelds bilder.
Legger noen her for å få litt konstruktiv kritikk og forslag til endringer/forbedringer. TK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kanon bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nei, Nikonbilder
![]() Stilig TK, spesielt det siste bilde av Austrian. Det var blinkskudd deluxe pluss. De andre var ikke akkurat til å gråte av de heller da. Jo forresten, det siste DY-bilde var for mørkt og månen ble ikke så bra som de andre bildene. Skal bli artig å se hva Mr ViDrar kommer med etterhvert ![]()
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 05-08-2011 at 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Quote:
Mr ViDrar er jo en eldre mann så han måtte hjem å legge seg når mørket kom, så jeg ble alene der, etter "mørten" kom, dessverre TK ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Canonskytter
|
![]()
Alle tiders! Litt kjappere lukkertid så hadde du fått med månen også, men veldig bra for det!
Det er slike bilder jeg selv streber etter... ![]() Må komme meg en tur til OSL i løpet av denne måneden...
You Can, Canon. Last edited by gilera; 05-08-2011 at 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Dette kan vel kalles månelanding?
![]() Flotte bilder.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ligger og pilker på en fantastisk blikkstille fjord utenfor Kristiansund hvor det eneste flyvende objektet å fotografere er en måse
![]() Utskjelt kanskje,men egentlig er den tidvis ganske fotogen ![]() Flotte bilder,TK! PS Kassa er fyllt opp med hyse,brosme og en storsei,men har plass til mere..
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nyyyydelig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ble veldig bra,TK!
Ilias har tatt noen månebilder.Kikket litt på exif dataene hannes. Du vet hvor du finner bildene han har tatt så du kan ta en kikk selv.Ganske interesante innstillinger han bruker. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det første bilder med KLM sin 737 var utrolig fint
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]()
Takk for tilbakemeldingene, da tør jeg å prøve dette igjen ved neste fullmåne
![]() Jo da Eivind det er flott på blikkstille fjorder, men tror jeg foretrekker flygende metallrør frem for måse'r, møkkafugl ![]() ![]() ![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder!
![]()
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Ellers utrolige bilder! Må si at KLM gjorde seg svært godt i backlight måneskinn. Ellers er nok det siste bildet litt for mye tuklet med i Shadows/Highlights til at månen skal se ekte ut, men det er nå flisespikkeri.
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette er godkjent
![]()
![]() |
#15 |
Flysitter
|
![]()
Tar frem igjen disse nydelige månebildene og sier : takk for alt Neil Armstrong,a big loss for a man,but a gigant loss for mankind. R.I.P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Disse var riktig lekre, TK.
Heidi ![]()
<a href="http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Heidi%20Rummelhoff %20Ringstad" target="_blank"> Airliners</a> <a href="http://www.planespotters.net/Aviation_Photos/search.php?tag=Heidi+Rummelhoff+Ringstad" target="_blank"> Planespotters</a> <a href="http://www.planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srch=Heidi+Rummelhoff+Ri ngstad&srng=2" target="_blank"> Planepictures</a> <a href="http://www.flickr.com/photos/77080402@N07/" target="_blank"> Flickr</a> |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vakkert, TK
![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Måne og farger | inger | Bilder & foto | 11 | 02-05-2012 16:34 |
MD i kvelds sol | putzmeister | Bilder & foto | 2 | 30-06-2009 21:10 |
OSL-STO-FRA-MCO-FRA-OSL! NB: MANGE !! BILDER! | Speedbird | TripReports | 38 | 13-07-2008 14:51 |
Bilder Fra OSL. 30 Juni MANGE BILDER OG WINGLETS | Airbus 330 | Bilder & foto | 16 | 03-07-2008 13:18 |
Bilder fra OSL i aften og fra hans som har læretid ! | ATC-flyradar | Flyforum | 9 | 29-04-2007 23:28 |