![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Falsk brannalarm fører til full evakuering av rygge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ettersom tiden var knapp og kun mobilen var for hånden føler jeg min plikt til å utdype saken!
Skulle til LGW med FR1397 og i det alle sto oppstilt ved utgangen 11:20 startet de Priority Boarding, men etter at 6stk var sendt avgårde gikk alarmen av og det skapte full forvirring blandt passasjerer og ansatte. Alarmen beordret alle ut, men dette gikk sakte og siden jeg sto boritmot først i køen kom jeg sist ut av multigaten og i det jeg var ute av området gikk alarmen av og folk stupte frem til passkontrollen for å komme inn igjen, alle kom gjennom før de avbrøt og sendte oss helt ut av flyplassen grunnet at flyplassen var usikret. De behandlet folk som kuer og skreik på flere og ba dem marsj rett ut. Deretter skulle hele kuflokken inn igjen og de startet kun opp med 2 security sjekk som førte til at folk løp, etter litt åpnet de flere sluser, men det var ikke autorisert personell som foretok security og de første måtte gi slipp på tax-free varene sine, før de til slutt kom til enighet om at flytende veske kunne bringes gjennom. Var utrolig uprofesjonelt av flyplassen, de håndterte saken helt feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Brannalarm på SVG. | kekker | Småprat | 2 | 14-03-2014 13:57 |
Norwegian starter RYG-ALC og RYG-AGP | Trdfly | Flyforum | 14 | 16-07-2012 06:02 |
RYG-ZAD-RYG En reise med Europas svindler | baselutvann | TripReports | 15 | 04-08-2010 22:33 |
FlyDirect starter RYG-CPH og RYG-BMA | Blubird | Flyforum | 8 | 31-01-2009 14:54 |
Brannalarm på Ryanair | imm | Flyforum | 28 | 06-03-2006 11:46 |