![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
"Intet er så uvirkelig som virkeligheten"
Nils Werenskiold Posten skal frem... Westair ATP SP-LPX ![]() ![]() NSB nå også i luften... Avitrans Nordic SAAB 340 LY-NSB ![]() Er glad så lenge det finnes B733 hos det norske selskapet, mye finere denne maskinen enn B738... LN-KKC ![]() Største fly på SVG, til selskapet som IKKE har noe i mot handicappede ombord i sine fly, SAS-maskin B738 LN-RPL ![]() ![]() En polakk, som flyr for noen danske, som flyr der som noen norske har gitt opp å fly... Jet Air ATR 42-300 SP-KTR ![]() ![]() ![]() Exin AN26 SP-EKA ![]() ![]() En Braathens maskin fra 1993, B735 LN-BRX ![]() ![]() Karen Blixen på en B738 til selskapet som helst ser at handicappede holder seg hjemme, og aller helst innendørs, gjerne på en institusjon uten mulighet til å være til bry og sikkerhetsrisiko for andre som måtte ønske seg en LUFTEtur... LN-DYN ![]() ![]() ![]() En fantastisk (hurtig) maskin, Widerøe`s DHC-8-400, LN-WDK ![]() ![]() LN-NOG ![]() ![]() forsettes i neste episode... H
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
forsettelse fra forrige episode...
LN-WDF ![]() ![]() ![]() ![]() Nok en Braathens maskin, B735 fra 1996... Tenk hvor fint denne kunne vært nå når den er i hvitt, med den gamle blå logoen til SAS - den som er på retro-A319... LN-BUD ![]() ![]() ![]() En Braathens B737 fra 2002, LN-TUM ![]() ![]() ![]() Lufthansa`s daglige E-190, D-AECH ![]() ![]() ![]() ![]() En flytype jeg definitivt unngår, B736 - den duger ikke for en med lange bein... ![]() ![]() ![]() ![]() forsettes i enda en ny og neste episode... H
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
forsettes fra de to foregående episodene...
SAAB er historie i luften, og sikker snart også på bakken... Lenge leve Scania...! Eastern SAAB 2000 G-CFLU ![]() ![]() ![]() SAS CRJ900 LN-RNL ![]() En ekte «Barbie-girl», skrekk og gru hvordan 80-tallets farger plutselig kom i mot meg...! Wizz Air A320 HA-LPM ![]() ![]() ![]() Fineste fargeskjema på SVG, BMI A319 G-DBCD ![]() ![]() ![]() KLM B738 i regnet, PH-BZX ![]() ![]() ![]() En Balticikaner med lang nese som flyr for en svenske. F50 YL-BAC... ![]() ![]() SAS CRJ900 OY-KFF ![]() ![]() SAS B736 LN-RCW ![]() ![]() ![]() forsettes IKKE... H
![]() |
#4 |
Free Luigi
|
![]()
Wow, det siste bildet av F50'en må være så BANG CENTER som det går an å få det av et fly i bevegelse! Fantastisk
![]() Likte de første to bildene i aller første post ganske godt også ![]() Keep 'em coming, det er flott å ha noe pent å legge øynene på på en søndag ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Knallfine bilder fra SVG!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder Harald!
![]() ![]()
![]() |
#7 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Masse knall bilder her ja
![]() TK
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Pene bilder, Wizz og BMI har virkelig truffet blink
![]()
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flotte bider og bra kommentarer. Keep'em coming!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Legal Eagle
|
![]()
Slutter meg til det de andre sier. Nydelig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her var det mye bra bilder!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Wizzair har de mest sexy flyene ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tusen takk til alle for hyggelige kommentarer....! Kjekt at både bildene og TEKSTEN falt i smak...
H
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder Harald, dette kan du!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flying Norwegian(s)
|
![]()
Åhhh, Jamen, Harald da. TEKSTEN, er jo ikke her mer. Det er jo en del TEKST som IKKE blir godtatt på dette forumet.
Ellers var det flotte bilder, både med og uten TEKST...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Ellers takk for flotte ord Bjørn... hei å hå H
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke Haralds eller moderatorenes feil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BGO - En dag, mange Airbus, mange Spanjoler pluss annet snacks | Tom McNikon | Bilder & foto | 8 | 07-07-2013 22:41 |
Mine bilder fra Bodø air show. Mange bilder! | petru26 | Bilder & foto | 11 | 22-06-2012 19:13 |
SVG med mange godbiter | andreas97sas | Bilder & foto | 10 | 19-09-2011 21:44 |
SVG i regnet ! Mange bilder | andreas97sas | Bilder & foto | 15 | 21-07-2010 00:18 |
Bilder Fra OSL. 30 Juni MANGE BILDER OG WINGLETS | Airbus 330 | Bilder & foto | 16 | 03-07-2008 13:18 |