![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Høh? Kun 16 direkteruter? Det stemmer ikke. Jeg teller ca. 23 direkteruter (Kun Helårsruter).
Last edited by Novair; 25-01-2011 at 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
Isåfall hvilke? ![]() Alicante Amsterdam Antalya Dubrovnik Frankfurt Købnhavn Las Palmas London Malaga Murica Nice Praha Riga Reykjavik Split Stockholm Det er de jeg ser. Last edited by Trdfly; 25-01-2011 at 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Utland: Stockholm, København, Amsterdam, London/LGW, Alicante, Murcia, Las Palmas, Riga og Praha er vel helårs. (9) Det gir 26 direkteruter om jeg ikke har glemt noen. I tillegg kommer Dubrovnik, Split, Nice, Frankfurt, Malaga og Reykjavik (I tillegg til charter) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SVG har 18 helvårsruter utenlands (LHR & LGW er 2 forskjellige).
Med de 7 innenlands blir det 25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
1 - pga geografisk beliggenhet (iforhold til resten av Europa (ikke ARN)). 2 - pga antall mennesker i de respektive regionene. TRD-regionen har mindre folk enn både BGO- og SVG-regionen, og er dessuten mye lengre nord enn de to andre. Det er hva som er logisk, i tillegg spiller jo flere faktorer inn - som sikkert andre kan forklare bedre om enn meg. Last edited by Flying-news; 25-01-2011 at 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Vet ikke hvor langt det er til Trondheim fra TRD, men jeg vil tro at dersom det tar litt under enhalvtime (edit) fra Trondheim til flyplassen, så blir det over 200.000 som er innenfor Catchment Area. Last edited by Egenes; 25-01-2011 at 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Beklager! Glemte å si at det var utenlandsruter jeg mente
![]() ![]() Last edited by Trdfly; 25-01-2011 at 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Med bil fra Trondheim sentrum tar det ca 30 minutter å komme seg til Værnes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Last edited by Novair; 25-01-2011 at 18:28. Reason: Leif på besøk! Skulle hilse dere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Last edited by fjasebase; 25-01-2011 at 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Brannfakkel: Vi (SVG) har oljen. Så dermed blir SVG automatisk litt større en TRD uansett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Noen som kan tenke seg hvem som får handling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Skyways trenger vel å utvide flåten sin litt nå? Eller er de aktuelle flyene allerede på plass?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Blir spennende å se hvordan dette går, uansett så ønskes Skyways velkommen til Bergen, og jeg ser fram til å få knipset de et par ganger i hvert fall.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
De har vel ingen ERJ145 per dags dato, så det trengs vel iallefall tre stk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Dette høres ut som veldig farlige saker - likner mye på luftslottet som City Airline lanserte i fjor og som aldri ble noe av. Skyways var i sin tid et ganske interessant regionalt selskap, med internasjonale ruter og samarbeid med SAS.
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
http://www.airliners.net/photo/Skywa...4f38088346dfe5 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Frisk satsning fra Skyways og det blir like spennende denne gang og se om det er butikk i TRD-ARN. Men to daglige er en nødvendighet mener jeg.
![]() |
#38 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hvilke kunder satser de på å kapre?
Alle de som bare skal til Stockholm, eller vil de ha codeshare billetter med SK for videre forbindelser ut i verden? Hvis ikke er det vel et spørsmål om det ikke er overkill? ARN har vel ikke så mange ruter videre ut i verden med Skyways, eller så mange LCC avganger fra ARN som den kunne feede inn til. Da jeg leste første post, måtte jeg nesten se i kalenderen om vi var kommet til 1. april alt?!? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Newcomer
|
![]()
Spännande satsning från skyways. Men det är frågan vilka linjer som kommer bestå. Tvivlar på att det finnns underlag från Jkg till Bru med 2 dagliga flighter. Och en daglig flight till Berlin? När både AB och EZ flyger Landvetter - Berlin med väldigt låga priser är nog risken många åker till Landvetter istället? Kanske bättre förutsättningar från Arn, där de säkert kan freda från andra linjer också?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå bør en merke seg at Skyways opererer på samme måte som Vildanden.
Dvs De har ingen egne fly, men har andre til å fly for seg. De mangler på lista over over Svenske selskaper med egen lisens: http://www.transportstyrelsen.se/sv/...tiva-licenser/ Når det gjelder Emb145, så er det bare City Airline som har slike i grannelandet: http://www.transportstyrelsen.se/sv/...egistration=ra Så det blir vel de som skal fly for Skyways? Noterer også at et fly vil ha nattstopp i Bergen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Finnair skal fly fra TRD BGO SVG for Apollo | jameson82 | Flyforum | 34 | 14-01-2013 14:01 |
Finnair A330 till ARN/GOT/OSL/TRD/SVG/BGO | jikswoboB | Småprat | 3 | 15-05-2012 16:31 |
Skyways legger ned ARN-BGO | Glenn | Flyforum | 7 | 30-12-2011 18:09 |
Skyways starter BGO/SVG-GOT fra 31. oktober | MD90 | Flyforum | 1 | 16-08-2011 22:06 |
SPLITter nye flyruter fra BGO SVG TRD (2008) | BU595 | Flyforum | 0 | 19-09-2007 11:51 |