![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det har vært valg i Tyskalnd - men i følge Aftenposten har ikke valget gitt noen klar seierherre/dame... Ellers blir det nok av møter på formiddagen - før det blir en litt tidlig ettermiddag for å lage middag til DC-8-63. Ha en bedre start på uken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen, hadde faktisk den minst tunge mandagsmorningen på lenge i dag, spratt opp av senga som et skudd.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad mandag - køen på E18 klokken 06:15 var en av mange ting jeg IKKE savnet mens jeg var hjemme i pappaperm!!! Tilbake på jobb i dag, men kun et kort mellomspill kan det se ut som, ettersom min lille Prinsesse sannsynligvis har fått øyekatarr, og derfor er persona non grata i barnehagen i et par dager. I dag er det mamma som tar seg av hjemmehjelpen, men i morgen er det pappas tur.
En ting jeg HAR savnet er netttilgang, etter at Telenor bestemte seg for å gjøre livet surt for meg sist fredag. Jeg har snakket med tre treknikere og en haug med (i og for seg vennlige og hjelpsomme) kundeservicefolk på 05000, og jeg har fått konstatert både at modemet er ødelagt (og fått nytt), at linjen inn til meg er både ødelagt og i orden, at den nærmeste sentralen er i orden - og i uorden.... og nå venter jeg på "three greens" på modemet mitt. De BØR være der i kveld - ellers blir det månelyst. Da drar jeg bort til Falcon og lynsjer han på vegne av sin arbeidsgiver - jeg har nemlig lest i DN i dag at han (og Andreas.E. for den saks skyld) er "Telenorambassadører"!!! Jeg gleder meg!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvad med SPD-Grüne-LINKS? er det ikke en oplagt mulighed
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
![]() Men alvorlig talt - det er ikke noe morsomt å høre om sånt. Ting kan skje (det graves f.eks. opp mye kabel hver uke her i landet av folk som glemte å sjekke først), men så skal det informeres og fikses uten for mye surr. Men bare kom over hit, så skal vi pasifisere deg med litt tung lunsj i kantina. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...eller han kan komme på Fly&Vin!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ved en "inkurie" så har min brannmur og virusbeskyttelse vært slått av mens jeg var i det store utland.Norton er nyinstallert,1058 virus er eliminert,Spybot har gjort jobben sin og endelig er man på nettet igjen.Og imorgen er det lønningsdag igjen!
![]()
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra ATL! Sitter ved kjoekkenbaren med en sterk Starbucks og motiverer meg til aa vekke minsten. Kjoepte erstatning for Spotterjeepen i gaar .. en '99 Toyatata Tacoma XCAB .. en verdig avloeser som hadde passet veldig fint langs gjerdet paa BFI. Vi faar se om ikke jeg kan finne en posisjon nede paa ATL etter hvert ogsaa ....
![]() Vaerert ser ut til aa bli pent med temperaturer paa tredvetallet. Ingen tegn til hoestvaer ennaa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Jeg hadde også store problemer med Telenors ADSL-pakke for en god stund tilbake. Hadde nesten daglig kontakt med Falcon, som var hjelpsomheten selv, og det viste seg til slutt at feilen lå et helt annet sted. Har jeg ikke gitt beskjed om det før, Falcon, så er som du forlengst har skjønt problemene ut av verden. Pc-forhandleren måtte bite i det sure eplet å innrømme at jeg hadde rett; nettverkskortet var kaputt. Takker for god service iallefall!!! ![]() God mandag!! ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Men baade mini Stabaek-troeye i vinduet og 'N' er paa plass. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...og da er du jo lik mange andre innvandrere - man beholder kulturen sin!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Ja - men jeg er norsk!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...og det er kolonien til FrP i Spania også!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...døøøø Pondus....Volvo Sonet...SAAB Amazon !!! Ford Tacoma!!!!!!!! er det Ford Ranger XCAB??? eller Toyota Tacoma ???????eller en SAAB V50 kanskje....eller var det en Volvo 9-3 ???
Vuups...EB var logget inn...dette er skrevet av DC-8-63!!!!....som lurer paa om det Pondus eller Mummi Trollet bok du skal ha ???? Ford Tacoma....????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
HAHA!!
![]() Trykkleifjaevelen tok overhaand ... selvsagt er det en Toyatatata .. Maatte ha en Tacoma naa som jeg har forlatt Washington .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Med unntak av fargen og hardtop'en bak .. jepp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Går ut fra at bildet er tatt i Sætre, KGL?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 16 | 15-02-2016 16:19 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |