![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ny dag, nye muligheter. Snakk om drittvær på vei til jobb i dag da! Men dårlig utevær er bra innevær. Blir nok mekking av et par servere som står på dagsorden i dag, så da var det å brette opp armene og komme seg i gang! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Siste nattevakt på Forus for denne gang gikk unna i en fei. Nå skal man gjøre et forsøk på å snu døgnet. Men hopper til køys i noen timer uansett! Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen!
I taxi på vei til flytoget; alt klart for Star Mega DO II! Ønsker alle en knall dag! ![]()
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Bilen avlevert for litt reperasjon. Vindusviskarar og spyler som ikkje fungerer er dårlig kombinasjon i Noreg på haust og vinter. Her må der ordnes ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen #2 fra Trondheim
Litt blåsevær på morgenen, men ikke så ille som lengre nord heldigvis... ![]() Nå er det jobb, og i ettermiddag blir det oppsett av veggplater og legging av skjultanlegg ![]() Ha en strålende dag og til dere på SMDO II - ENJOY !!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Majorstua hvor jeg venter på T-banen. Begynte dagen med frokost på Cafe Laundromat med dama. 3/4 dag på jobben, hvor halvparten skal brukes å høre på noen som sitter i Singapore og snakker, før det blir SK4757 til FRA og man er klar for SMDII.....blir vel noe drikke på flyet ned også, før det blir middag med Lufthansa i kveld. Ha en super dag
Last edited by Someone; 02-11-2010 at 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra et regntungt Krsand!
Det er slike dager man er glad for å jobbe innendørs. Månedsavslutningen er i full gang, så her blir det nok å ta tak i. Fint det, for da går jo dagen ekstra fort. GET boksen min hadde mistet signalet i morges. Påstod at jeg måtte sjekke kablingen. Men den faller jo ikke ut av seg selv i løpet av natta. Noen andre som vet hva som kan være feil her? Takker i såfall for alle gode råd! Ha en MEGA god tur dere som skal på reis i dag! Jeg prøver å innbille meg at månedsregnskap er mye gøyere! Men jeg sliter litt med akkurat det..... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
God morgen og god morgen. Vel, vel, magesjau i natt førte til en "Unfit for Flight"-telefon til Trafikkvakten tidlig i morges. Så da sitter man her og lurer på om jeg tør spise frokost med det første. God tur til alle på SMDO II. Håper det byr seg en mulighet neste år dersom Tommy777's planer lar seg realisere. Og at arrangementet ikke kolliderer med høstferien min i uke 45/46 2011. Ha en fin dag.
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag folkens!
Her i Drammen regner det, kort og godt. Heldigvis lar snøen vente på seg... Naturfaglærern min dukket aldri opp til tida, så passer ypperlig med fritime akkurat nå ![]() I kveld blir det etpar timer med bilderedigering, ligger ganske mye på etterskudd, ganske irriterende egentlig. Menmen. Fortsatt god tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag folkens,
Allerede på plass i ABZ etter morgenens luftbuss tur med SK4611 og LN-TUL over sjøen. Møkkavær som beskrevet over ja, men på vei over vannet klarnet det opp mot vest. I FL370 var naturligvis været upåklagelig. Det samme var frokosten og med varme rundstykker ombord. Her over i Skottland er været nydelig og rundt 10grader. Fantastisk fine høstfarger her over noe som synes litt fra noe uklare bilder tatt fra -TUL. Vel , det er bare å hive seg rundt med møtevirksomheten. Returen går en eller annen gang i løpet av uka. Ha en fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra et surt og skyet Alpharetta, hvor vi har en skikkelig høstdag. CoreMOW og andre gjøremål er unnagjort, og nå settes straks dagens arbeidsdag igang. Begynner en time senere enn vanlig på grunn av at vi først skifter til vintertid til helgen, men det skader ikke med en ekstra time på morran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og da er man på tur. Øl og GT ble inntatt i gullstuen, og jammen hadde de brownies der idag også. Sitter å vifter med bena på sete 10A ombord i LN-RRY (kjekt at 9A er borte) før avreise mot FRA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kanskje det er her feilen din ligger BF: http://www.fvn.no/nyheter/article804945.ece
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Tirsdags morgen, nå fra Florida... | LN-RTP | Flyforum | 19 | 05-10-2016 00:09 |
God tirsdags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 18 | 30-08-2011 17:38 |
God tirsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 23-08-2011 10:47 |
God Tirsdags Morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 12 | 19-07-2011 18:28 |
God tirsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 05-10-2010 22:56 |