![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Mørkt og regnvær, dessuten er jeg trøtt. Begynner arbeidsdagen med å overvære en presentasjon i konserthuset før det blir å komme seg på kontoret. Etter jobb skal endel hår på hodet fjernes, da det begynner bli i meste laget der oppe, før noen kamerater kommer på besøk for å planlegge utdrikkningslaget til en av gutta i gjengen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vil gjette det er onsdag morgen i Oslo - dersom ikke Someone lever i fortiden?
Over dammen har det såvidt blitt onsdag - og man kommer seg i seng. Lurer fryktelig på når man skal ta igjen tapt søvn - det er blitt lite den siste uken og det blir lite kommende uke... Interesting... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det stemmer ja, det er visst onsdag....rettet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ny dag, nye muligheter! Blir en lang dag i dag, så her gjelder det om å ikke sovne ![]() Skal være på jobb fra 0700-1700 før det blir en liten pause før jobben vil fortsette ut over dagen, trolig til 23-2400-tiden. ![]() ![]() Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då var dagen i gong, og det fortsetter der det slapp i går. Avdelingsmøte i TRD i dag, så då blir det ein god kveld ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Hønefoss, regn +1,2 og 1016.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Go morn #2 fra Trondheim
Diverre ikke anledning til Scanair MidCounty-treff ikveld....arghh ![]() Men sånn er det dessverre noen ganger. Uansett, jobben er igang - gutta har kurs idag, så det blir litt administrativt arbeid idag. Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et grått og vått Nærsnes. Her har rørlegger vært på besøk og konstatert brudd i reservoaret på et av W.C.'ene. Så da blir det innkjøp av nytt.
Snart frokost, så skal det strykes et par skjorter, sy på en knapp på uniformsjakken og avreise til Brandbu. Ha en fin dag.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Regn på Majorstua også. Individuell samtale med arbeidsgiver i dag. Blir sikkert festlig.. ha en bra dag dere andre!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Barna levert i barnehagen. Og der var det ren is på veien opp og på plassen foran bhg. Heldigvis var det godt strødd i bakken opp. Pissregn og mellom -1 og +2 grader. Ikke overraskende noe glatt rundt omkring. FBU4EVER - ikke gjør som jeg gjorde på uniformsbuksa i går. Sydde den ene knappen på feil side.... Skulle på innsiden, men havnet på utsiden. Så det blir å gjøre det omigjen i dag... Lykke til i møte AirbusTrond - ikke noe særlig festlig i slike tider. Ellers blir det å sette kursen mot OSL i ettermiddag og en kveldsvakt. Blir nok å få unna noen BA maskiner i kveld tenker jeg. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
Kan ikke noen sende avgårde noe spenande og nytt til Tromsø lufthavn? Tru om en 767 hadde kunnet lande her? Når en A340 kan, så må jo det gå an? (Hah det rimte)
Jeg er forøvrig sur og bitter fordi jeg stod opp 06.45, gikk ut i bitende kulde for å lufte bikkja, og deretter stod alt for lenge på et bussstopp full av 15-16åringer som tydeligvis kollektivt hadde hatt et stort uhell med parfymeflaska og volumknappen denne morgenen. Bussen var jo som alltid forsinket, så når den til slutt kom måtte man selvfølgelig få sin private sfære fullstendig krenket mens man sild-i-tønne presset seg inn i bussen. Heiv meg av ved buss-stoppet som er en 2km gange fra NOBS, og gikk så fort jeg kunne siden jeg nå var forsinka til forelesninga som begynte 08.00. Som selvfølgelig ikke var. Jadda...! Da var det bare å snu i døra, bite i det sure eplet og gå hjem. That's two hours of my life I'll never get back. Jaja. Prosjektarbeid, lunsjavtale og busstur til et annet universitetsbygg på andre siden av øya står for tur utover dagen - så man får vel gjort noe allikevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Første møtet unnagjort - nye møter på Lura og Sandnes i formiddag. I veld skal carl's restaurant på G20 i Oslo testes.
Ha en flott onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Haugesund. Surt å vått, skikkelig høst her i dag. Ingen flere turer å se frem til før Januar ( bortsett fra noen svippturer til Oslo ) Sitter og skal planlegge julebordet for gjengen her, like mange meninger/ønsker som ansatte, så jeg må nok bare ta en skikkelig sjefsavgjørelse.
Ha en flott dag folkens, snart helg ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra storsalen på Høyres hus!
I dag er det kurs (+ i morgen og fredag) og advokatregnskap, forhandlingsteknikk og alternativ konfliktløsning står på programmet. Ambisiøst program som legger beslag på all tid mellom 09 og 19 disse dagene... Ellers er det et mildt og vått møkkavær i hovedstaden; likte bedre de siste dagene med kalt og tørt vær. Ønsker alle en fin onsdag.
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra et fuktig Krsand!
Fuktig er ikke fordi jeg har drukket igjen, men fordi det regner som om alle sluser skulle være åpne. Kan det være syndefloden?? Da jeg kjørte til jobb i morges, virket det mer som om jeg kom med båt enn med bil. I dag skal det avspaseres noen timer, da turen settes pr bil i retning Flekkefjord hvor man skal avlegge noen venner besøk. Måtte det slutte å regne til da iallefall. Ellers er VikingLotto kupongen avlevert, og en hyggelig telefon fra Hamar i aften forventes. Har allerede ryddet plass på kontoen!! Ha en fuktig dag. y'all! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Aberdeen,
Her skinner solen og det er riktig så vårlig i øyeblikket. Det passer bra når man skal tilbringe noen timer utendørs for å bevitne testing av subsea utstyr. Observerte en SAS CRJ900 som dro avgårde i nordøstlig retning for et par timer siden. Har denne typen blitt satt inn på ruter mellom ABZ og fedrelandet mon tro? Kunne ha vært CPH avgangen , men den går i en annen retning. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Det Dype Sør. Her var det 25 grader allerede klokken syv, så her lukter det tornado warning. Dette er ikke noen bra temperatur å se sent i oktober.
Det vanlige morgenstyret er ferdig. Ble ikke tid til noe CoreMOW i dag, så da slapper vi av med kaffe og en sjokoladebit isteden, Ligger en stor plate Stratos i boksen min jeg synes litt synd på ... OJB: SK2520 (CPH) er satt opp med CR9 ma-fre fremover. AirbusTrond: Good luck. Hold det rette fokuset så årner det seg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Arbeidsuken er over halvveis - gudskjelov har jeg jo ordnet meg fri fredager - og det maa vel soves ut ganske skikkelig foer halloween soendag. Ha en fortsatt god onsdag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk for jobbomtanke! Det gikk bedre enn fryktet, slik at man slipper å oppsøke NAV-kontoret før tidligst etter Colombia-turen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God natt fra Alta. I og med at jeg faktisk rakk flyet til Alta får det bare være at bagasjen ligger igjen i Oslo, det er slikt som skjer når forsinkelsene baller på seg. Denne gangen var det Cimber som var sene...
Gjennomgående bilett er en fin ting... Og bagasjen kommer vel i morgen håper jeg. ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdagsmorgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 23-02-2011 20:26 |
God onsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 23 | 04-11-2010 01:48 |
God Onsdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 29 | 23-09-2010 12:28 |
God Onsdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 16-09-2009 17:59 |
God onsdagsmorgen ? | FBU 4EVER | Flyforum | 31 | 29-11-2007 00:37 |