![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var arbeidsdagen (torsdag) slutt og ny arbeidsdag (fredag) begynner om 5 1/2 time... Tilbake til Trondheim og 2 nye dager på jobb - må bare husk å barbere meg før jeg ser ut som en trønder. Ha en strålende fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra det fjerne østen. Her er man tilbake på dagskift, og nå går det mest i nedtelling til hjemreise. Dette blir min siste Russlandsreise på dette prosjektetet, så fremover blir det nye utfordringer. Hva det blir, vil fremtiden vise.
Ha en flott fredag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Harstad. Helt ute av dur og våken halv fire er ikke hverdagskost. Får i alle fall tid nok til å sette opp ny pc etter at min forrige har svidd hovedkortet. Ellers ser den gryende vinteren vi så i går ut til å ende i slaps å sørpe.. vi må vel vente litt til på stabil vinter. Vel, ha en fortreffelig dag alle sammen.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Fridag men allikevel opp tidlig. I dag får vi nøklene til vår nye bolig, spennende. Ellers blir dagen preget av å kjøre saker og ting som er skjøre, resten tar flyttebyrået seg av til mandag. Ha en aldeles flott fredag folkens.
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Friskt og godt -minus 7 grader og stjerneklårt
![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Det går rykten om snö men här är marken ännu bar. Får se hur det går när jag skall ta mig till Arlanda och en lunch med CK. Först blir det dock lite studier för att försöka få ordning på inlämningsuppgiften. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Heldigvis litt varmere her idag enn i går, så det var ikke glatt her ute i hvert fall. Skifte til vinterdekk blir det i hvert fall ila helgen ![]() Skal bli herlig med helg kjenner jeg... TGIF!! Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Bare veier, men ligger vel en millimeter med snø på bakken ellers. Blå himmel og kjølig så både lue, skjerf og handsker må på. I kveld blir det en tur på konsert med "Horebandet med venner" på Rockefeller. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. På vei til jobben, med bagasje. I ettermiddag bærer det til Trondheim med SK358. Sannsynligvis en av mine siste turer, hvis ikke siste turen, med 737-405. Ha en strålende dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen. TGIF liksom! Her er det pakking til avreise ORD sete 0A. Det var den helgen.
Ha en fin dag.
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
![]() -5 grader -sol og nydelig flyvær.Blir litt endring i reiseplanene idag, men til det bedre ![]() Håper alle får en strålende helg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
God formiddag fra Skøyen.
Her har jeg sittet og scannet dokumenter og skulle sende inn til Altinn. Så viser det seg at de nekter å sende meg SMS med passord, så da får man heller prøve igjen senere ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra GA-terminalen. Her ligger det litt snø på bakken, men heldigvis intet kaos på veiene i dag tidlig.
Det blir en rolig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag!
Tilbake på jobb etter noen dagers sykdom. Ble endel deice imorges, men etter som snøværet trakk bort og det ble litt mildere ble dette opphevet omtrent klokken 10:30. Ellers, arbeid hele helgen og vi snakker dagvakter fra 05:15 ![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'fredag fra Maura. Nyter fridag to av to før helgen. Gårsdagen ble tilbragt i hyggelig lag, og det hadde jeg planer om å gjenta i kveld. Blir faktisk å befinne meg ikke så langt unna Espen, nede på Sentrum Scene, om bl.a. han duden som bodde ved siden av denne Alice i 24 år. http://www.youtube.com/watch?v=zTo1sGQ6gbU
Nå har forresten oppfølgeren til denne låta kommet. Om man hører litt nøyere på teksten til "Living Next Door To Alice", så er det en Sally med i bildet der også. Personen i sangen ble tydeligvis sammen med henne, for nå har det kommet en sang om at hun også har stukket av ![]() God fredag, folkens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Det Dype Soer som i dag byr paa 9 varmegrader. Og som vanlig skal vi over 25 foer vi gir oss ...
![]() Det vanlige kjoeret her .. frokost, 'skolebuss', CoreMOW, jobb ... kjenner jeg gleder meg til et par dager fri naa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God etter lunsj fra Kristianby!
Her var det isglatt i morges gitt! Fikk heldigvis på piggdekkene her i formiddag. Og det var visst på tide ja. I går kom den første snøen her. Den gikk heldigvis like fort som den kom, og takknemlig var jeg for det. Vi behøver ikke noe hvitt på bakken her på lang tid enda. Synes det er fælt at det allerede er tegn til vinter igjen. Synes nettopp vi var ferdig med den forrige. Jeg har allerede konkludert med at vi går mot en ny istid! Fredag ja! Det betyr dobbel jobbing. Så jeg gleder meg til lørdagen alt. Føler sterkt for å få sovet ut litt. God helg, evlybloddy! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra gullstua på OSL. Begir meg snart mot gate 50 for å starte neste etappe mot Seoul, så får man se om man blir sittende i Premium Eco eller om Thai har overbooket så mye på Eco at man blir bumpet opp til Biz.
Havv a nais viikend! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag. Etter en fin busstur og litt til har jeg nå kommet meg tii HAU. Sitter på airside og kikker ut på en tom apron og en grå himmel. Så det blir vel ikke så veldig mye utsikt på SK2328. Nuvel. Man er sjekket inn som BN1 og har foreløpig valgt sete 15F. Men jeg har tenkt å prøve meg på et klappsete. Vi får se hvordan det går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
27 dager til konserten, og i dag kom postmannen med stæsjet som er inkludert i pakka jeg kjøpte. Herregud som jeg gleder meg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag (TGIF) | peterfox | Flyforum | 21 | 29-08-2014 17:25 |
Goooood fredag morgen -TGIF | LN-FHU | Flyforum | 19 | 10-12-2010 15:18 |
God fredag morgen----TGIF | LN-FHU | Flyforum | 28 | 28-05-2010 19:49 |